Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Och för att fortsätta att rubba in det så åker jag till Ungern på långweekend på torsdag.

Trevligt! :tummenupp Budapest? Var nästan helt omöjligt att hitta en vanlig nattklubb där. Taxichaufförerna ville bara köra iväg oss till en massa strippställen, men fem stannade taxibilar senare hittade vi till sist en som förstod att vi ville till en helt vanlig klubb, där folket behöll kläderna på. Sedan hade de god och billig öl där. Och fina historiska byggnader. Och en fin bro över Donau. Och varma källor att bada i. Nämnde jag att de har billig och god öl där? :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Trevligt! :tummenupp Budapest? Var nästan helt omöjligt att hitta en vanlig nattklubb där. Taxichaufförerna ville bara köra iväg oss till en massa strippställen, men fem stannade taxibilar senare hittade vi till sist en som förstod att vi ville till en helt vanlig klubb, där folket behöll kläderna på. Sedan hade de god och billig öl där. Och fina historiska byggnader. Och en fin bro över Donau. Och varma källor att bada i. Nämnde jag att de har billig och god öl där? :)
Nä vi ska spela golf. Cirka en timme med bil till Budapest.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Tyst med dig!! Vet hon att jag gillar det slutar hon ju!!! :4skrika

Gör hon ju inte. Hon ger dig lite hårdare för att se var gränsen går.
Förstår du inte att jag gör dig en supertjänst? :Bugar :clown

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Finns det några singlar kvar här nu för tiden? :va

Jadå, jag är väl det? :va

---

För övrigt beror inte min frånvaro på någon av er. Det är bara lite träligt i mitt liv och jag fyller ut ALLA vakna timmar med nåt att göra, sitter knappt vid datorn ens. Ikväll är det städning som gäller. Kan jag inte somna inatt får jag väl putsa fönster, det är dags för det.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jadå, jag är väl det? :va

---

För övrigt beror inte min frånvaro på någon av er. Det är bara lite träligt i mitt liv och jag fyller ut ALLA vakna timmar med nåt att göra, sitter knappt vid datorn ens. Ikväll är det städning som gäller. Kan jag inte somna inatt får jag väl putsa fönster, det är dags för det.

Själv tänkte jag fylla ut resten av kvällen med att gå o lägga mig i sängen och läsa tills jag somnar, så spännande har jag det >_<

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA