Singeltråden

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Förra valborg tog jag hand om min kompis som var jättefull och hade lite smärre ångest över sitt liv. Idag har hon en bebis på gång (föder om en månad) och hon ser redan sprickfärdig ut. Jag har inga planer alls och har ingen lust att supa eller nåt. Det blir en jävligt lugn valborg för en annan också :D Blir gymmet efter skolan och sen hästen i den vanliga ordningen.

Hade också planerat att gymma efter jobbet innan middagen idag men sen kom suget att få hojen lite ren fast det verkar inte heller bli av då det dykt upp något annat nu med :p Men imorrn börjar allvaret med gymmet igen, har saknat det!!! :yoparty

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Blir nog en lungn valborg för mig med.
Planen är att åka ut till polarens stuga och elda lite, och umgås, dock är vi bara ett litet gäng polare ute i skogen, och sen skall det köras hem. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Min kärlek rullade säkert genom besiktningen :banana
Nu ser vi fram emot en lång sommar med många dagar som bjuder till behaglig körning :kär

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Med tanke på allt prat om valborgsfirande... Städat och nu tvätta. Så ser min kväll ut. :gnissla Men ser ut att bli ok väder imorgon, så då får det nog bli en liten sväng på hojen, sedan plocka av framhjulet på kvällen. Dags att byta däck. Yay vad skoj jag har det! :crash

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag är bara och tar det lugnt, var nere en sväng och kollade på bålet men gick sen hem igen. Väldigt händelselös kväll för min del :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!