Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Är du snuskig nu?
Jag kommer nog att le då också :kär

Neee, jag vill att du ska köra försiktigt hjärtat mitt. :krama

Tyst med dig!! Vet hon att jag gillar det slutar hon ju!!! :4skrika

Jag sluta? Du känner inte mig hör jag. :D

Gör hon ju inte. Hon ger dig lite hårdare för att se var gränsen går.
Förstår du inte att jag gör dig en supertjänst? :Bugar :clown

Du känner mig hör jag. :krama

En gubbe?

Charles Manson sötis..

Tveksamt om det ens gått att muta honom med en påse bullar.. (som det går med dig) :tungan

Du känner inte mig hör jag. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Neh, visar sig att jag är inge häv på att justera förgasarbryggor.
Hadd vart lättare med korrekta instrument förståss, men ändock fumlar jag lite i mörkret känns det som.

Om man bara kör öppna spjäll o full gas. Då borde allt blir bra :3freak :hihi

Nä, de e synd om lille SJP. Hoppas du får de o funka :krama

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Varför skyller SL på strömavbrott när två tåg från olika spår är inställda men de andra tågen går som de ska på samma spår? Tror dom att folk är dumma som går på nåt sånt eller. Skriv personalbrist eller kukhuvuden som planerar istället så kanske man kan ta det. :4skrika :mad
Kan det vara så att dom råkat ut för nån som försökte skalla tåget men misslyckats?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
God morgon :hej

Nu känns allt inte lika träligt trots det regnar ute :D (Jag är lite grinig för regnet dock, för nu kan jag inte använda mina skor jag tröstshoppat igår)

Pippi, SL... Behövs fler ord? :glömdet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
God morgon :hej

Nu känns allt inte lika träligt trots det regnar ute :D (Jag är lite grinig för regnet dock, för nu kan jag inte använda mina skor jag tröstshoppat igår)

Pippi, SL... Behövs fler ord? :glömdet

SL funkar oftast ganska bra o helst från Kungsängen till jobbet. Mest jag som ibland gnäller för gnällandets skull. :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
:död

Orka gnälla för gnällandets skull. :p

bird-is-the-word-o.gif

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Blir nog lugnaste valborg ever för mig iaf! Först jobba fram till 15, sen tvätta hojen, sen grilla hos brorsan med familjen.......till skillnad från alla föregående år när det har varit typ: ......Sitta i ekonomikumparken och krökat, dansat och lyssnat på musik från morgon till kväll för att sedan grilla och fortsätta parta >_< Fan man börjar bli gammal :rolleyes:

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Blir nog lugnaste valborg ever för mig iaf! Först jobba fram till 15, sen tvätta hojen, sen grilla hos brorsan med familjen.......till skillnad från alla föregående år när det har varit typ: ......Sitta i ekonomikumparken och krökat, dansat och lyssnat på musik från morgon till kväll för att sedan grilla och fortsätta parta >_< Fan man börjar bli gammal :rolleyes:

börjar?;)

Fast som sagt jag sa inte säga nått, Låste mig själv ute igår, och hade helt tappat minnet om att de är valborg idag, Så skål!:fyllisar

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Förra valborg tog jag hand om min kompis som var jättefull och hade lite smärre ångest över sitt liv. Idag har hon en bebis på gång (föder om en månad) och hon ser redan sprickfärdig ut. Jag har inga planer alls och har ingen lust att supa eller nåt. Det blir en jävligt lugn valborg för en annan också :D Blir gymmet efter skolan och sen hästen i den vanliga ordningen.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
tack:hihi

fan missade ju öppet mål på det bästa.. tvätta hojen? Vill du låna tvättsvamp och lödder denna gång?;) så den blir ren menar jag haha:)

Haha jag har faktiskt men tack ändå ;) Hade det bara inte på plats hos polaren förra gången :p Men dök upp en annan sak som jag ska göra nu så får se om jag ens hinner göra det idag ändå :p

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA