SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Är du snuskig nu?
Jag kommer nog att le då också
Tyst med dig!! Vet hon att jag gillar det slutar hon ju!!!
Gör hon ju inte. Hon ger dig lite hårdare för att se var gränsen går.
Förstår du inte att jag gör dig en supertjänst?
En gubbe?
Charles Manson sötis..
Tveksamt om det ens gått att muta honom med en påse bullar.. (som det går med dig)
Vill det sig inte?
Neh, visar sig att jag är inge häv på att justera förgasarbryggor.
Hadd vart lättare med korrekta instrument förståss, men ändock fumlar jag lite i mörkret känns det som.
Kan det vara så att dom råkat ut för nån som försökte skalla tåget men misslyckats?Varför skyller SL på strömavbrott när två tåg från olika spår är inställda men de andra tågen går som de ska på samma spår? Tror dom att folk är dumma som går på nåt sånt eller. Skriv personalbrist eller kukhuvuden som planerar istället så kanske man kan ta det. :mad
Kan det vara så att dom råkat ut för nån som försökte skalla tåget men misslyckats?
God morgon
Nu känns allt inte lika träligt trots det regnar ute (Jag är lite grinig för regnet dock, för nu kan jag inte använda mina skor jag tröstshoppat igår)
Pippi, SL... Behövs fler ord?
SL funkar oftast ganska bra o helst från Kungsängen till jobbet. Mest jag som ibland gnäller för gnällandets skull.
Blir nog lugnaste valborg ever för mig iaf! Först jobba fram till 15, sen tvätta hojen, sen grilla hos brorsan med familjen.......till skillnad från alla föregående år när det har varit typ: ......Sitta i ekonomikumparken och krökat, dansat och lyssnat på musik från morgon till kväll för att sedan grilla och fortsätta parta >_< Fan man börjar bli gammal
börjar?
Fast som sagt jag sa inte säga nått, Låste mig själv ute igår, och hade helt tappat minnet om att de är valborg idag, Så skål!
Haha just ja xD Duktig idiot Skål påre!
Jadå, jag är väl det?
---
Så trevligt! När bjuds man in till Strawtown och dig då?
Blir nog lugnaste valborg ever för mig iaf! Först jobba fram till 15, sen tvätta hojen, sen grilla hos brorsan med familjen.......till skillnad från alla föregående år när det har varit typ: ......Sitta i ekonomikumparken och krökat, dansat och lyssnat på musik från morgon till kväll för att sedan grilla och fortsätta parta >_< Fan man börjar bli gammal
tack
fan missade ju öppet mål på det bästa.. tvätta hojen? Vill du låna tvättsvamp och lödder denna gång? så den blir ren menar jag haha
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|