Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För att du bor på lagom avstånd från Jävla Peter så det går att spänna upp ett snöre mellan er? :)

Lagom...ja skönt att jag bor på andra sidan stan från honom annars skulle det va creepy. Om han bodde närmre skulle han hänga utanför fönstret o tjuvkika hela tiden.

Haha. inte ens när du är inaktiv i tråden vågar man skriva nåt om dig, för då dyker du minsann upp här direkt :crash

Jag säger ju att jag alltid är o smyger i faggorna. :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Har du båt också?!

Lugn lugn.. nu ska vi inte kasta clowner i strutsfarmen.. det är ingen lyxkryssare direkt.. :krama
Men jag gillar att fiska, så har en liten båt som är bra att fiska ifrån (även fast fisket på sommaren oftast slutar med att man ligger och steker på en klippa med en sallad och en kall nödraket..) :mattias

IMGP0889.jpg

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Lugn lugn.. nu ska vi inte kasta clowner i strutsfarmen.. det är ingen lyxkryssare direkt.. :krama
Men jag gillar att fiska, så har en liten båt som är bra att fiska ifrån (även fast fisket på sommaren oftast slutar med att man ligger och steker på en klippa med en sallad och en kall nödraket..) :mattias

View attachment 386757

Peter1980, om jag har fattat rätt bor du i Tyresö? Jag har funderat lite på att flytta till Stockholm och om jag skulle göra det skulle det vara någonstans österut vid havet. Hur är det med jobb inom IT, är alla dessa jobb i Kista eller finns det något i "rätt" ände av Stockholm dvs österut?

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Peter1980, om jag har fattat rätt bor du i Tyresö? Jag har funderat lite på att flytta till Stockholm och om jag skulle göra det skulle det vara någonstans österut vid havet. Hur är det med jobb inom IT, är alla dessa jobb i Kista eller finns det något i "rätt" ände av Stockholm dvs österut?

Ja, jag bor i Tyresö.. vill också bo nära havet, därför jag bor här.. Du har egentligen bara Tyresö, Nacka/Värmdö om du ska bo nära skärgården och fortf. iaf hyfsat nära stan.

Alltså, många stora IT-företag finns ju i t ex Kista.. men t ex jag är konsult och sitter på uppdrag inne i city, så det finns ju IT på andra ställen än kista.

Tror att min arbetsgivare söker folk nu, vårt kontor är på Lilla Essingen, så det är ju i stan, men "österut" är det nog dåligt med rena IT-företag.. då får man nog sitta och harva på nån kommun eller IT-avdelningen på ett vanligt företag.

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

View attachment 386757

Jag försöker undvika clowner i strutsfarmen så gott jag kan, tro mig. ;) Men liten och söt var den i alla fall. Säg till när du skaffar en lyxigare variant så ska jag överväga att bjuda ut dig på dejt. :tungan :golddigger

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Jag försöker undvika clowner i strutsfarmen så gott jag kan, tro mig. ;) Men liten och söt var den i alla fall. Säg till när du skaffar en lyxigare variant så ska jag överväga att bjuda ut dig på dejt. :tungan :golddigger

Jag har en ungefär lika stor, men den är från slutet av 70-talet så den är orange.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja, vilket är väldigt opassande eftersom jag egentligen hatar 70-talsfärger.

Jag gillar orange, men då ska det vara riktig orange, inte 70-talsversionen. :tungan Det står en vit och svart båt här utanför som jag gillar. Ganska liten (okej, större än era, men fortfarande en båt och inte storlek mindre lägenhet som vissa andra) men ser ut att ha rätt mycket fart i sig. En sån skulle jag kunna tänka mig, den dagen jag blir rik. :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Jag gillar orange, men då ska det vara riktig orange, inte 70-talsversionen. :tungan Det står en vit och svart båt här utanför som jag gillar. Ganska liten (okej, större än era, men fortfarande en båt och inte storlek mindre lägenhet som vissa andra) men ser ut att ha rätt mycket fart i sig. En sån skulle jag kunna tänka mig, den dagen jag blir rik. :)

Jag har också tänkt att köpa en större och snabbare båt när jag blir rik.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag har också tänkt att köpa en större och snabbare båt när jag blir rik.

Och med snyggare färg? ;)

Jag har dock andra saker som går före båt när jag blir rik. Plus att jag inte är ett dugg sugen på att sköta underhållet på en båt, så egentligen borde jag inte ha någon alls.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
OK här ska hinken försöka summera sin fantastiska dag. :crash

Orkar inte, blev för långt. Men alla som vill - bullar finns här imorgon, serveringsklara klockan 12 :tummenupp

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
OK här ska hinken försöka summera sin fantastiska dag. :crash

Orkar inte, blev för långt. Men alla som vill - bullar finns här imorgon, serveringsklara klockan 12 :tummenupp

Haha blev för långt? Du började, men gav upp? Oavsett så bor du på fel ställe för att bjuda på bullar, inte snällt.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping