Inte kasta sten! Köra hoj!
Ingen som kastar sten, här kastar vi clowner! Men inte i strutsfarmen, helst i soptunnan.
Inte kasta sten! Köra hoj!
Orkar inte, blev för långt. Men alla som vill - bullar finns här imorgon, serveringsklara klockan 12
Jaha.. försöker du sätta mig out of business??!!
Bjuda på bullar är min grej!!
Morgon på er...varför har man inte klämdag för idag. Jag har till och med haft mardrömmar om att ta mig till jobbet o allt gick verkligen fel.
Tågen va inställda, det snöade ute, sen när jag väl kommer till barkaby är alla bussa därifrån inställda o jag upptäcker att klockan är åtta på kvällen. Det bästa var att jag kunde ta tåget hem igen o då vaknar jag o upptäcker att jobbdagen inte ens börjat.
Sitter på tåget nu och helt plötsligt blev det stopp så nu börjas det jävlas. I knew it. :mad
Jag har en ungefär lika stor, men den är från slutet av 70-talet så den är orange.
Jaha.. försöker du sätta mig out of business??!!
Bjuda på bullar är min grej!!
Haha blev för långt? Du började, men gav upp? Oavsett så bor du på fel ställe för att bjuda på bullar, inte snällt.
Du får se till att låsa in henne då
Här säger vi SLUTA GRINA!!!!!
Flytta hit då
Eller så drar vi ihop ett bullkalas nästa vecka? (Ja jag är seriös!)
Nja, det är väl inte riktigt Halmstad jag tänkt mig till när jag flyttar.
Bullkalas i Stockholm alltså? Låter som en plan! Jag åker antagligen upp på onsdag.
Vill du byta?
Klämdag för mig men vart uppe sen ca 06 med huvudvärk, kan det ha något med festen igår att göra
Fast då mår du som du förtjänar. O jag är hellre hemma med huvudvärk än på jobbet en sån här dag. Huvudvärk har ingen dött av, då vet du ju att du har nåt att ha ont i.
Jag va döeende, men en pizza från Amigos kirrade biffen.
Bra väder idag, så snart rullas hojen ut för en fredagstur innan det är grillning o fredags mys.
Amigos i viksjö? Dom har bra mat. O chili bredvid NOM NOM!
WTF!!!!!
STALKAR du mig?
Det här ska blöjan få reda på
Va på chili i måndags
Jag åker upp på tisdag!
Vad säger ni andra stockholmarna? Torsdag och lördag kväll är jag uppbokad. Så... Fredag, som ett slags AW? Picknick någonstans? Och den här gången blir det från runt klockan 16-17 och framåt och inte kl 19 som sist
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|