BlöjRäsern
Gränsfall
Dålig respons på den... Stockholmarna kanske är strutsrädda?
Jag kan rundkickar, ja'nte rädd fö nånn!
Dålig respons på den... Stockholmarna kanske är strutsrädda?
Idag har Hinken fått åka jEttefort! Eller ja, iaf så fort min maskin orkade med.
Lagom?
Jag kan rundkickar, ja'nte rädd fö nånn!
Idag har Hinken fått åka jEttefort! Eller ja, iaf så fort min maskin orkade med.
30km/h?
Jag jobbar i närheten & den enda jag skulle stalka är just blöjan....ja kanske A_N_N_A lite oxå...men bara lite sisådär i smyg.
Jag är så glad att jag inte bryr mig om allt det därSverige kan fortfarande inte spela fotboll. Snart emigrerar jag till Tyskland.
Nä det verkade som hon ville ha 100 km/h till. Nästa gång får vi lura med någon med en ûbersnabb hoj.
Har hört att Peter Jöback behöver mcskjuts jääättefort Stockholm - Arlanda imor'n: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16921946.ab
sugen?
Jag är så glad att jag inte bryr mig om allt det där
Inte mycket.Har hört att Peter Jöback behöver mcskjuts jääättefort Stockholm - Arlanda imor'n: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16921946.ab
sugen?
Sverige kan fortfarande inte spela fotboll. Snart emigrerar jag till Tyskland.
Vem bryr sig? Vi vann VM-Guld i Hockey
Jag! Fotboll är roligare.
Du kan va Jag!
Ja, det hoppas jag. Vore ju jobbigt om du satt och var ledsen över det, när det är ett aktivt val du gör själv och därmed bara kan välja att bry dig om du skulle vilja.
Det är väl klart du kan välja? Du kan ju göra precis vad du vill med din fritid, du kan antingen sitta och vara ledsen för att ett tiotal snubbar inte sparkar på en boll på rätt sätt på tv:n eller så kan du stänga av tv:n och göra något du inte blir ledsen av. Du är ju bara så engagerad som du låter dig vara, så visst har du ett val Det är å andra sidan möjligt att du blir desto gladare när den där bolljäveln sparkas rätt, den glädjen får ju jag inte uppleva då jag aktivt valt bort allt det där. Men så mycket som det klagas över hur dåliga "vi" är i diverse sporter och hur sura vissa supportrar blir över detta faktum så känns det som att jag besparar mig mycket lidande genom att inte intressera mig Och det valet har jag ju själv gjort
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|