Var du tvungen att vifta med ballonger framför näsan på den
Du ska inte visa tuttarna för hästarna hela tiden har jag ju sagt!
Hur stort är Mariehamn? Jag trodde inte det var tillräckligt stort för att ha förorter.
Mariehamn behöver ju inte vara stort. Räcker att resten av Ålands orter är små nog för att räknas som förorter till Mariehamn.
Undrar om en förort för dig som är väldigt liten känns som en stor stad för mig som är större?
Undrar om en förort för dig som är väldigt liten känns som en stor stad för mig som är större?
Kan någon vänligen presentera lite hopp om mänskligheten och folks förmåga att tänka själva istället för att bara följa den lallande massan?
Jag behöver det idag
Kan någon vänligen presentera lite hopp om mänskligheten och folks förmåga att tänka själva istället för att bara följa den lallande massan?
Jag behöver det idag
Har det hänt något speciellt?
Jag finns här. Du vet att jag, om någon, kan tänka själv Den lallande massan kan dra åt helvete
Inget speciellt. Jag blir bara trött när alla måste kasta sten bara för att de ser en göra det. Förstår inte varför folk är så dåliga på att ifrågasätta eller ens ta till sig information korrekt.
De har väl ingen lokal, stackarna. Menar du stenkastning bildligt eller bokstavligt?
Ha ha ha ha ha så måste det vara.
Här och idag är det väl mest rasismen som tar musten ur mig lite. Folk får gärna tycka, men de kan ju hålla sina "fakta" för sig själva. Exempelvis att muslimer snart är en större del av Sveriges befolkning.
Jag blir bara trött. Vanligtvis blir jag också lite arg, men jag orkar inte riktigt idag.
Jag tar gärna en del av striden.
Kan vi dom och visa och kanske hyra en för att sedan ??
Tror du vi får dom att om vi så kanske dom få gå på ??
Jag vill
Jag blir bara trött. Vanligtvis blir jag också lite arg, men jag orkar inte riktigt idag.
jag är också trött, vill sova lite till, men det får jag inte
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |