Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Gomorron själv, Pippan. Hurtig och alert som vanligt. :)

Ja alldeles alldeles underbart hurtig och alert. Ser fram emot lunchen, ser fram emot att åka hem och träna som en jävla galning idag o piska tjejpolaren så hon rör på fläsket. Idag jävlar ska musklerna plågas. :D

Inget speciellt. Jag blir bara trött när alla måste kasta sten bara för att de ser en göra det. Förstår inte varför folk är så dåliga på att ifrågasätta eller ens ta till sig information korrekt. :huvet

Jag ifrågasätter allt. :D Nu ska jag på toa och ifrågasätta vad fan det är som kommer ut. :banana

:rofl

Erkänn nu att du gillar gubbarna :krama

Han tycker om andra pojkar menar du? :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja alldeles alldeles underbart hurtig och alert. Ser fram emot lunchen, ser fram emot att åka hem och träna som en jävla galning idag o piska tjejpolaren så hon rör på fläsket. Idag jävlar ska musklerna plågas. :D

Jag ifrågasätter allt. :D Nu ska jag på toa och ifrågasätta vad fan det är som kommer ut. :banana

Han tycker om andra pojkar menar du? :D

Har du tagit min energi :confused: :näsblod

Fortsätt med det är du snäll :tungan

Det måste ju vara ok med all form av kärlek :arsele :krama

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Inget speciellt. Jag blir bara trött när alla måste kasta sten bara för att de ser en göra det. Förstår inte varför folk är så dåliga på att ifrågasätta eller ens ta till sig information korrekt. :huvet

Kommer automatiskt att tänka på detta :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
:rofl :rofl

Den är helt fantastisk. Ungefär så känns det som om folk är just idag.

Ha ha, det värsta är att det bara är en tunn fernissa över den primitiva stenkastarmänniskan. Bort med smartphones, på med lite trasiga kläder, fattigdom och hunger. Kanske lite religion också, så voilá så har vi en lallande mobb on our hands :rolleyes:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Kan någon vänligen presentera lite hopp om mänskligheten och folks förmåga att tänka själva istället för att bara följa den lallande massan?

Jag behöver det idag :gråta

Tyvärr inte, jag börjar tvivla starkt på det själv. Kan inte annat än hålla med Soran Ismail, alla borde inte ha rösträtt.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Tss, jag kan göra precis som jag vill!
Du är ett får som tror hon är en ängel i ulvakläder :7peta

Det är ju uppenbart, men inte så trovärdigt :tungan

:angel är jag. Får är inte så dumt heller :FU

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ha ha, det värsta är att det bara är en tunn fernissa över den primitiva stenkastarmänniskan. Bort med smartphones, på med lite trasiga kläder, fattigdom och hunger. Kanske lite religion också, så voilá så har vi en lallande mobb on our hands :rolleyes:

Det räcker med ett gemensamt offer och en svag förhoppning om att få tillhöra en grupp och inte själv bli utsatt.
Vi plågar så gärna andra om vi tror att det ska rädda vårt eget ruttna skinn.

:3freak

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Tyvärr inte, jag börjar tvivla starkt på det själv. Kan inte annat än hålla med Soran Ismail, alla borde inte ha rösträtt.

Fast jag brukar bara dyka ner på botten då och då.
Vanligtvis kan jag ändå känna förståelse. Idag är den mycket frånvarande.

:(

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Antagligen inte, men det är okej att ha otur när man tänker ibland. :krama

Hajar inte, jag menade ju att en liten stad känns likadan för dig som en större stad känns för mig?
Alltså om uppfattningen av storlek har att göra med hur stor man själv är.

Hursomhelst så är det dags att fira Måndagen med en lustig figur.

3414390994_f4e2dfe72d_o.jpg

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...