Jag är ju inte med på marknaden heller längre. Men jag kan ju fortsätta förgylla tråden med min dryghet.
Jag var ju för snäll så jag skiter i allt
Jag misstänker att folk tycker detsamma om mig, men varför/vad "för snäll" innebär vet jag inte
Jag misstänker att folk tycker detsamma om mig, men varför/vad "för snäll" innebär vet jag inte
Fe jävliga var att jag för en halvtimme lämnade kvinnan jag aldrig haft liknande känslor för någon annan. Fy fan vad dr känns
"Den rabiata orakade flat-feministen Fanny", humorJa, här finns ju en informationskälla utan slut på internet. Här ska jag nu i alla fall bidra med ett litet informationsstrå ur denna digra mängd information. Om detta stämmer på just dig/er kan jag inte säga då jag ju inte känner er alls.
http://www.c-r.se/2008/07/19/varfor-snalla-killar-inte-far-tjejer/
http://www.arsinoe.se/?p=15963
Dock vill jag i förebyggande syfte med kraft inflika att så långt som till nedan publicerade länk ska ni inte gå. Då får ni bara tokiga fruntimmer på halsen.
FILM
Det där lät väldigt dystert
Jag ser mej också som väldigt snäll. Hjälper gärna till att kränga om ett cykeldäck, koppla in nåns nya dator eller bära ner ett skrivbord i källaren.
Men många av sakerna jag gärna hjälper till med är sånt jag ändå tycker är roligt. Dessvärre uppfattas det nog inte som det utan som "kompisaktigt" och då blir man ju just bara kompis.
Men sen om man istället säger nej trots att mina vänner mycket väl vet att jag KAN det nån ber om, då blir man ju sedd som en lat idiot istället.
Ja se kvinnor...
Äh sluta nu! Ni ser ett problem som inte finns!! Tycker nu brudjävlen att ni är för snälla så är hon väl inte bra nog för er! Killen ska gilla mig som jag är o jag honom som han är! Det är inte ett hemmabygge man blir tillsammans med som man ska bygga om, måla om och pynta som man vill.
Det lät klokt, men tyvärr blir det ofta annorlunda i verkligheten, lite smygande och diskret, efter ett tag.
Killen ska gilla mig som jag är o jag honom som han är!
utveckla tack...
Bitches be crazy, yo...
Så att säga.
Äh sluta nu! Ni ser ett problem som inte finns!! Tycker nu brudjävlen att ni är för snälla så är hon väl inte bra nog för er! Killen ska gilla mig som jag är o jag honom som han är! Det är inte ett hemmabygge man blir tillsammans med som man ska bygga om, måla om och pynta som man vill.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari