Singeltråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag är ju inte med på marknaden heller längre. Men jag kan ju fortsätta förgylla tråden med min dryghet.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag är ju inte med på marknaden heller längre. Men jag kan ju fortsätta förgylla tråden med min dryghet.

Jaså, även du osingel numera alltså? Det gick fort när du väl bytt knarr :hihi

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag misstänker att folk tycker detsamma om mig, men varför/vad "för snäll" innebär vet jag inte :va

Ja, här finns ju en informationskälla utan slut på internet. Här ska jag nu i alla fall bidra med ett litet informationsstrå ur denna digra mängd information. Om detta stämmer på just dig/er kan jag inte säga då jag ju inte känner er alls.

http://www.c-r.se/2008/07/19/varfor-snalla-killar-inte-far-tjejer/

http://www.arsinoe.se/?p=15963

Dock vill jag i förebyggande syfte med kraft inflika att så långt som till nedan publicerade länk ska ni inte gå. Då får ni bara tokiga fruntimmer på halsen.

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Fe jävliga var att jag för en halvtimme lämnade kvinnan jag aldrig haft liknande känslor för någon annan. Fy fan vad dr känns

Låter onekligen hårt..:krama
Ja, här finns ju en informationskälla utan slut på internet. Här ska jag nu i alla fall bidra med ett litet informationsstrå ur denna digra mängd information. Om detta stämmer på just dig/er kan jag inte säga då jag ju inte känner er alls.

http://www.c-r.se/2008/07/19/varfor-snalla-killar-inte-far-tjejer/

http://www.arsinoe.se/?p=15963

Dock vill jag i förebyggande syfte med kraft inflika att så långt som till nedan publicerade länk ska ni inte gå. Då får ni bara tokiga fruntimmer på halsen.

FILM
"Den rabiata orakade flat-feministen Fanny", humor :hihi

Nej men det förklarar ju rätt bra egentligen, att det handlar mer om killar som uppfattar sig själv som "snälla". Säga ifrån om vad jag tycker gör jag mer än gärna men jag väljer mina tillfällen så det skulle säkert kunna uppfattas som mesigt.

Tur man inte är ute efter något för tillfället :tungan

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag ser mej också som väldigt snäll. Hjälper gärna till att kränga om ett cykeldäck, koppla in nåns nya dator eller bära ner ett skrivbord i källaren.
Men många av sakerna jag gärna hjälper till med är sånt jag ändå tycker är roligt. Dessvärre uppfattas det nog inte som det utan som "kompisaktigt" och då blir man ju just bara kompis.

Men sen om man istället säger nej trots att mina vänner mycket väl vet att jag KAN det nån ber om, då blir man ju sedd som en lat idiot istället.

Ja se kvinnor... :huvet

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag ser mej också som väldigt snäll. Hjälper gärna till att kränga om ett cykeldäck, koppla in nåns nya dator eller bära ner ett skrivbord i källaren.
Men många av sakerna jag gärna hjälper till med är sånt jag ändå tycker är roligt. Dessvärre uppfattas det nog inte som det utan som "kompisaktigt" och då blir man ju just bara kompis.

Men sen om man istället säger nej trots att mina vänner mycket väl vet att jag KAN det nån ber om, då blir man ju sedd som en lat idiot istället.

Ja se kvinnor... :huvet

Äh sluta nu! Ni ser ett problem som inte finns!! Tycker nu brudjävlen att ni är för snälla så är hon väl inte bra nog för er! Killen ska gilla mig som jag är o jag honom som han är! Det är inte ett hemmabygge man blir tillsammans med som man ska bygga om, måla om och pynta som man vill.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Äh sluta nu! Ni ser ett problem som inte finns!! Tycker nu brudjävlen att ni är för snälla så är hon väl inte bra nog för er! Killen ska gilla mig som jag är o jag honom som han är! Det är inte ett hemmabygge man blir tillsammans med som man ska bygga om, måla om och pynta som man vill.

Det lät klokt, men tyvärr blir det ofta annorlunda i verkligheten, lite smygande och diskret, efter ett tag. :zpy

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det lät klokt, men tyvärr blir det ofta annorlunda i verkligheten, lite smygande och diskret, efter ett tag. :zpy

Jag fattar inte, ni gnäller på att brudar vill ändra på er. Men i verkligheten tror jag att ni VILL bli hunsade. För ja har fan aldrig försökt ändra en kille men får fan inte det att hålla. O ligga gillar ja göra i massor!!

Oopss....idag verkar ja vara lite arg....heheh......solly

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Bitches be crazy, yo...
Så att säga. ;)

And dogs will always be dogs, så att säga. Så d går ut på samma.

Nu mena jag mer normala männsikor. Alla har olika för o nackdelar, d e väl d som är grejen. Att man ska acceptera varandra som man är.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Nja det är bara en här som fått det uttalat att han är för snäll ju :tungan

Jag menar snarare det gamla vanliga fallet att man börjar umgås men faller i princip direkt in i kompisfacket pga att man är snäll och hjälper till med saker.

Som den tidigare länken talade om att man måste visa att man har ett eget socialt liv. Ja men det har jag ju inte.
Mitt sociala liv går ut på att umgås med och hjälpa mina vänner.
Ska man behöva skaffa en ny umgängeskrets som man kan hänga med bara för att verkar svårflörtad?

Jaja lite bitter kanske jag är idag men det är helt enkelt en sån dag.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping