Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
App app app jag har faktiskt fått förfrågan från en vacker kvinna om hon får åka med mej nångång.

Dessvärre är hon inte singel :(

Så tesen håller kanske ändå :död

Det har jag med! on var ju singel då fast hon inte är nu. :tuttar Fast sen när jag sade jo vart det mystiskt tyst. :va

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Tja, är det en brud med hojintresse så funkar det alldeles utmärkt. :D :fakta

Däremot funkar det nog annars bara på killar. De enda som vrider på huvudet efter mig när jag kommer på hojen, eller när de går förbi hojen när den står parkerad är just yngre killar.

Ja det låter vettigt, då ska man bara hitta en sån med :tungan

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Trodde tesen att hoj var en brudmagnet hade motbevisats, bara gamla gubbar som vill snacka hoj och moppefuckon som vill att man wheelar som är intresserade :crash

Tesen håller än.. Har vid ett flertal tillfällen blivit tillfrågad om dom får åka med.
När några cheyor fått se bild på mc´n har deras blick gått från nunneblick till Jenna Jamesonblick på nolltid. Men det kanske beror på vad man kör för hoj, Kawazaki är ju en cheyhoj :D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Tesen håller än.. Har vid ett flertal tillfällen blivit tillfrågad om dom får åka med.
När några cheyor fått se bild på mc´n har deras blick gått från nunneblick till Jenna Jamesonblick på nolltid. Men det kanske beror på vad man kör för hoj, Kawazaki är ju en cheyhoj :D

Jag räknar kallt med samma effekt från biljäveln när jag får ut den. :fakta

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16

Så ska det låta :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag som åker folkabuss (diesel) och encylindrig hoj, vad ska jag locka med då?
Popcorn?

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jag har faktiskt kärat ner mig i henne sen några år sen och vi träffas inte så ofta då hon bor 65 mil iväg. De kommer aldrig bli något har vi kommit överens om. Men säg de när man har känslor för henne. Hade hon velat så hade jag inte väntat många minuter förrän jag packat och stuckit
Fråga om hon vill, packa o dra om så är fallet..

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Don efter person.. :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...