Slowroller
Skrämmer små barn
Ha ha, vad kommer härnäst? Äta Frolic naken ur en skål, med en tulpan i rövhålet??!!
E det konstigt? ?
Ha ha, vad kommer härnäst? Äta Frolic naken ur en skål, med en tulpan i rövhålet??!!
E det konstigt? ?
Så de var därför du hade en frolic påse men ingen hund. Och blommor undangömda i ena skåpet ?
Men va f...? Måste du outa mig? Nu känner jag mig nästan tvingad att lägga upp en bild....
Så såg den ut med. Nu är de bara tulpanerna kvar. Tyckte dock där hängde ett rosa förkläde med.
På med utstyrseln nu slowy och slå igång denna låten så filmar du och lägger ut här.
http://www.youtube.com/watch?v=RckftSmrCnE
Nu pratar ni en massa oväsentligt igen...
och jag har en fet blåtira
Varför då?
Det verkar farligt att spela tennis i ett akvarium....Squashskada.
Man ska inte titta på den som ska slå iväg bollen.
Dels hinner man inte se den fören den träffar framväggen ändå så man kan lika gärna titta framåt, och dels gör det satans ont att få en squashboll i ögat från 3 meters håll.
Det verkar farligt att spela tennis i ett akvarium....
Jag minns i min ungdom hur jag blev skjuten i ögat av en slangbåge. Jag och polarn sköt prick på varann med dessa kraftiga tingestar, drivna av rågummiduk som fick våra pojkaktiga sugrörsarmar att darra av anspänning.
Hursomhelst så hade jag brillor också så ögat blev fullt av glas. Efter en helvetisk färd till sjukhus med vidöppet öga (som smärtade som en demons långfingernagel i rectum vid varje försök till blinkning.) Så väntade glasbortplockning i timmar. Glaset satt inkilat i hornhinnan. Jag kan som kuriosa nämna att jag än i denna dag har glas sittande i hornhinnan.
Nåväl, dit jag vill komma är att trots detta mitt försök till tidig lasecbehandling kan jag heller inte skönja några märkbara tecken på synförbättringar på ögat, snarare tvärtom faktiskt
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|