Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
ImageUploadedByTapatalk1335390907.783582.jpg

När man är singel så är det helt naturligt att sova i en hängmatta bak i bussen på Gelleråsen. :hihi

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Squashskada.

Man ska inte titta på den som ska slå iväg bollen.

Dels hinner man inte se den fören den träffar framväggen ändå så man kan lika gärna titta framåt, och dels gör det satans ont att få en squashboll i ögat från 3 meters håll.
Det verkar farligt att spela tennis i ett akvarium....

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag minns i min ungdom hur jag blev skjuten i ögat av en slangbåge. Jag och polarn sköt prick på varann med dessa kraftiga tingestar, drivna av rågummiduk som fick våra pojkaktiga sugrörsarmar att darra av anspänning.

Hursomhelst så hade jag brillor också så ögat blev fullt av glas. Efter en helvetisk färd till sjukhus med vidöppet öga (som smärtade som en demons långfingernagel i rectum vid varje försök till blinkning.) Så väntade glasbortplockning i timmar. Glaset satt inkilat i hornhinnan. Jag kan som kuriosa nämna att jag än i denna dag har glas sittande i hornhinnan.

Nåväl, dit jag vill komma är att trots detta mitt försök till tidig lasecbehandling kan jag heller inte skönja några märkbara tecken på synförbättringar på ögat, snarare tvärtom faktiskt :gnissla

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Vilka framsteg för forskningen vi gör här.

Synfel kan ej förbättras av:

1. Glassplitter i ögat.
2. En fet smäll.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Jag minns i min ungdom hur jag blev skjuten i ögat av en slangbåge. Jag och polarn sköt prick på varann med dessa kraftiga tingestar, drivna av rågummiduk som fick våra pojkaktiga sugrörsarmar att darra av anspänning.

Hursomhelst så hade jag brillor också så ögat blev fullt av glas. Efter en helvetisk färd till sjukhus med vidöppet öga (som smärtade som en demons långfingernagel i rectum vid varje försök till blinkning.) Så väntade glasbortplockning i timmar. Glaset satt inkilat i hornhinnan. Jag kan som kuriosa nämna att jag än i denna dag har glas sittande i hornhinnan.

Nåväl, dit jag vill komma är att trots detta mitt försök till tidig lasecbehandling kan jag heller inte skönja några märkbara tecken på synförbättringar på ögat, snarare tvärtom faktiskt :gnissla

Fick mej å tänka på ett klipp på tuben som ja såg för en massa år sen, gubben me skillen :crash

http://www.youtube.com/watch?v=9ieWrWLjii0

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...