Är detta en seriös sida eller äre bara skojj..........
Är detta en seriös sida eller äre bara skojj..........
Dom är heta! Du kan få naken bilder om du är snäll!!!Den kunde nog varit seriös om det inte varit för att det är väldigt ojämn könsfördelning här
Så den har istället övergått till raggningstipstråden. Tyvärr är det tydligen just nu moppetjejer det handlar om
Dom är heta! Du kan få naken bilder om du är snäll!!!
Helst inte. Fängelsetid passar inte in i mitt semesterschema tyvärr.
Dom är över 15! Dom är 16 du åker ej fast då
OMG ja har nu smsat med en av tjejerna från igår i snart ett dygn å vi har snackat på skype å sånt!
Ska träffa hon i morgon om ja får tbx nyklarna till hojen!
Mina föreldrar tog dom sen dom såg nån film från mig
Jaha ja! Nä ja tänkte ba kolla lite, är så uttråkad på datesidor,bara en massa jävla dårar eller gifta som vill ha ONS eller nåt.......Finns det verkligen ingen rejäl kille som har både iq och eq OCH hoj
ps.lite fakta om mig..jag är över 16 år,men min hoj ligger bara på 600cc ..va är ja då..skulle va rätt skoj att bli kallad moppechey
Jag är rejäl och snäll.
ok.......ingen hoj..jaja skit samma ..ska vi gifta oss då?
Jaha ja! Nä ja tänkte ba kolla lite, är så uttråkad på datesidor,bara en massa jävla dårar eller gifta som vill ha ONS eller nåt.......Finns det verkligen ingen rejäl kille som har både iq och eq OCH hoj
ps.lite fakta om mig..jag är över 16 år,men min hoj ligger bara på 600cc ..va är ja då..skulle va rätt skoj att bli kallad moppechey
Sånt lär man sig efterhand . Var i landet bor du då?Händig karl....nice! Jag började ö-köra förra sommaren ..eg skulle jag vilja ha en annan hojmodell,var nog inge bra att börja med den jag har..Men jag va så envis å skulle ha den fast andra sa åt mig ta en annan med mer upprätt körstil.
Det första jag gjorde med den var att tappa den..sen har jag tippat 3 ggr, jag når inte ner som jag ska,plus att den gick dåligt på låg varv..men nu har jag originaldämparn på för besiktningen så nu går den mycket bättre.........Killen jag köpte den av hade nog inte ställt in den...
Uppriktigt sagt så tycker jag det är skönt att sitta bakpå oxå.....bara släppa och följa med..
Jag dricker diesel, svettas blod och andas nitro. Jag plöjer mina åkrar med min Boss Hoss och hämtar tidningen med min dragster
IQ? Är det tillräckligt med ett IQ på 128?
Och i övrigt kör du en Er6?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |