ska nog kolla lite i allafall...
Jag är på sida 6....
Kort sammanfattning:
Alla vill ligga, men ingen vill ta ansvar för det som kan följa den handlingen.
Dom som faktiskt vill ha något mer än bara ett ligg, ja där har jag ingen kommentar för jag tror inte det har hänt än...
Dom som faktiskt vill ha något mer än bara ett ligg, ja där har jag ingen kommentar för jag tror inte det har hänt än...
Finns ett rätt skoj bibelcitat jag kunnat dra till med nu, men naeh.Kort sammanfattning:
WTF varför bara ta en godis när man kan få hela påsen .........
Hehe, jo, det får man väl säga. Nu är jag mest i tråden för att vara allmänt dryg.
Kommer du få ligga ifall du gör det?
Finns ett rätt skoj bibelcitat jag kunnat dra till med nu, men naeh.
Det kan ju vara så att godispåsen är som en gott och blandat, där bara saltlakritsen är nåt att ha. Men då är det ju bättre att hitta en vettig godispåse.
Kort sammanfattning:
Jag tycker att det är jävligt tråkigt att en del av er är här bara för att ta plats...
Det förstör chanserna och stämningen i tråden för oss andra som faktiskt har ett motiv att vara här.
Jag tycker att ni ska skämmas och ta en riktig funderare på vad för slags människor ni är egentligen!!
Jag är ett riktigt urskogstroll.
Jamen absolut, mycke saltlakrits och choklad, problemet är ju bara att hitta den jävla påsen,alltid ska de va nån sur eller stenhård sliskig sak med........jaja man får inte va så kräsen,det finns kanske inga såna påsar ,nej det vägrar jag tro....men det är svårt att hitta den speciella blandningen ...
Jag tycker att det är jävligt tråkigt att en del av er är här bara för att ta plats...
Det förstör chanserna och stämningen i tråden för oss andra som faktiskt har ett motiv att vara här.
Är
Jag tycker att ni ska skämmas och ta en riktig funderare på vad för slags människor ni är egentligen!!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari