Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag är på sida 6....:mad:

Kort sammanfattning:

Alla vill ligga, men ingen vill ta ansvar för det som kan följa den handlingen.
Dom som faktiskt vill ha något mer än bara ett ligg, ja där har jag ingen kommentar för jag tror inte det har hänt än...

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
WTF varför bara ta en godis när man kan få hela påsen :va .........
Kort sammanfattning:

Dom som faktiskt vill ha något mer än bara ett ligg, ja där har jag ingen kommentar för jag tror inte det har hänt än...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kort sammanfattning:

Finns ett rätt skoj bibelcitat jag kunnat dra till med nu, men naeh. :fakta

WTF varför bara ta en godis när man kan få hela påsen :va .........

Det kan ju vara så att godispåsen är som en gott och blandat, där bara saltlakritsen är nåt att ha. Men då är det ju bättre att hitta en vettig godispåse.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hehe, jo, det får man väl säga. Nu är jag mest i tråden för att vara allmänt dryg. :näsblod

Jag är också med mest för att vara dryg. Inte för att jag itne är singel, men det står ju tydligt att detta blir ingenting ändå. :hihi
Kul att vara dryg dock. :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag tycker att det är jävligt tråkigt att en del av er är här bara för att ta plats...
Det förstör chanserna och stämningen i tråden för oss andra som faktiskt har ett motiv att vara här.

Jag tycker att ni ska skämmas och ta en riktig funderare på vad för slags människor ni är egentligen!!

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Jamen absolut, mycke saltlakrits och choklad, problemet är ju bara att hitta den jävla påsen,alltid ska de va nån sur eller stenhård sliskig sak med........jaja man får inte va så kräsen,det finns kanske inga såna påsar ,nej det vägrar jag tro....men det är svårt att hitta den speciella blandningen ...:fakta
Finns ett rätt skoj bibelcitat jag kunnat dra till med nu, men naeh. :fakta

Det kan ju vara så att godispåsen är som en gott och blandat, där bara saltlakritsen är nåt att ha. Men då är det ju bättre att hitta en vettig godispåse.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Jag har en hel Bacardi melon osprättad...så får det bli......ibland förvånar jag mig själv :va

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag tycker att det är jävligt tråkigt att en del av er är här bara för att ta plats...
Det förstör chanserna och stämningen i tråden för oss andra som faktiskt har ett motiv att vara här.

Jag tycker att ni ska skämmas och ta en riktig funderare på vad för slags människor ni är egentligen!!

Jag är ett riktigt urskogstroll. :yoparty

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jamen absolut, mycke saltlakrits och choklad, problemet är ju bara att hitta den jävla påsen,alltid ska de va nån sur eller stenhård sliskig sak med........jaja man får inte va så kräsen,det finns kanske inga såna påsar ,nej det vägrar jag tro....men det är svårt att hitta den speciella blandningen ...:fakta

Eh, ursäkta nu lite här, saltlakrits & choklad?? :va

tkdrille

Guest
Är

är här av rätt anledning men vill jag ha nått får jag ju bli bög och elak

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping