Singeltråden

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Ja vad söker man eg? Tror inte jag vet det förrän jag möter det.. jag är självgående, men vill fan inte vara ensam i mitt liv bara för det......Min dotter är vuxen,så småbarns stadiet är över för mig....:tummenupp ja jag har ju faktiskt 2 barnbarn grabbarna mina, men de lämnar jag tebax när jag blir trött på dem...:tungan

Bor med min katt.. jag vet inte vad jag ska skriva...jag kanske är för seriös för den här tråden..skriver i en annan i ett annat forum och där är det bara skämt ,ironi osv,den stilen.....
Tänkte skärpa mig lite här, men jag blir nog mest tråkig då ,känns det som........ÄH!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja vad söker man eg? Tror inte jag vet det förrän jag möter det.. jag är självgående, men vill fan inte vara ensam i mitt liv bara för det......Min dotter är vuxen,så småbarns stadiet är över för mig....:tummenupp ja jag har ju faktiskt 2 barnbarn grabbarna mina, men de lämnar jag tebax när jag blir trött på dem...:tungan

Bor med min katt.. jag vet inte vad jag ska skriva...jag kanske är för seriös för den här tråden..skriver i en annan i ett annat forum och där är det bara skämt ,ironi osv,den stilen.....
Tänkte skärpa mig lite här, men jag blir nog mest tråkig då ,känns det som........ÄH!

Hah! Det är bara att vara seriös. ;) Om inte annat är det en rolig tråd, även om den inte fått så många bekräftade träffar, hehe.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Nähä ja de va som fan...Men för dig har det ju gått bra iallafall.......:tummenupp

Jaha de va ju replik på inlägg 3935 de där, men det försvann visst........jag kan tydligen både köra mc och använda forumet Rullar med ögonen........

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja just det. Hade glömt :). Ja vi får ordna snart igen

Hehe, jaoh. Lägg det isf inte på vecka 20, för då är jag fast med jobb med. Vecka 23 eller 24 är också dumt. ;)

Nähä ja de va som fan...Men för dig har det ju gått bra iallafall.......:tummenupp

Jaha de va ju replik på inlägg 3935 de där, men det försvann visst........jag kan tydligen både köra mc och använda forumet Rullar med ögonen........

Hehe, jo, det får man väl säga. Nu är jag mest i tråden för att vara allmänt dryg. :näsblod

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jaha ja! Nä ja tänkte ba kolla lite, är så uttråkad på datesidor,bara en massa jävla dårar eller gifta som vill ha ONS eller nåt.......Finns det verkligen ingen rejäl kille som har både iq och eq OCH hoj :kär

ps.lite fakta om mig..jag är över 16 år,men min hoj ligger bara på 600cc ..va är ja då..skulle va rätt skoj att bli kallad moppechey :rolleyes::tungan

Japp, det är en helt fungerande och semi-seriös tråd, i alla fall i jämförelse med andra datingsajter som suger som du verkar ha upptäckt. Jag gav upp allt vad match.com o annat skräp hette och hittade världens goaste sh kille precis här i tråden så ja, det finns potential o blir vad man gör det till :kär Dock är ju även utbudet rätt utspritt över landet, så han bor 50 mil bort, men det betyder ju massa mer hojåka som bonus :fakta

Poängen är att här kör de flesta hoj och det betyder ju mycket att hitta någon med samma intresse o som fattar att helgerna kan behöva planeras om snabbt för vädret är fint o man bara MÅSTE ut och bomba lite och som inte blir sur för "nån kusins bröllop var just nu" ... so what? Det är TJÖRVÄDER :lol

och jag vet flera som inte är singel längre som var med i början av tråden så det är bara o boka sig på fikaschemat... Vilka fikar den här veckan förresten?

Edit: Fast.. jag har ju plockat ut huvudrussinet nu så att säga ur SH kollektivets go-fika-kaka men det är ju enligt min smak o den brukar inte vara samma som alla andras iofs... men lycka till :D

Last edited:

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Tack rockmorsan :tummenupp okey vem vill fika i hälsingland gästrikland med nära omnejd??? Jag är ju en alldeles för (h)ärlig tjej för att vara singel :yoparty

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
okay...får ägna denna valborg(bjuden på 3 fester och sitter här med begynnande huvudvärk) till att kolla upp er,fast det är ju mycket enklare om ngn skulle vara liite intresserad tar kontakt med mig.......:hej eller...:va

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning