Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Wohoooo its alive... Tråden alltså. Det här kan vara mitt sista inlägg här, vaknade hos en söt tjej idag efter en blöt kväll igår. Den här söta tjejen råkar då vara polarens lillasyster... :huvet

Aha, så det är inte ditt sista inlägg för att du numera inte är singel längre utan för att polaren kommer döda dig?...:D

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Wohoooo its alive... Tråden alltså. Det här kan vara mitt sista inlägg här, vaknade hos en söt tjej idag efter en blöt kväll igår. Den här söta tjejen råkar då vara polarens lillasyster... :huvet
Att du aldrig lär dig... :fakta

tkdrille

Guest
Vad har du nu hittat på??

Jag har faktiskt kärat ner mig i henne sen några år sen och vi träffas inte så ofta då hon bor 65 mil iväg. De kommer aldrig bli något har vi kommit överens om. Men säg de när man har känslor för henne. Hade hon velat så hade jag inte väntat många minuter förrän jag packat och stuckit

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag har faktiskt kärat ner mig i henne sen några år sen och vi träffas inte så ofta då hon bor 65 mil iväg. De kommer aldrig bli något har vi kommit överens om. Men säg de när man har känslor för henne. Hade hon velat så hade jag inte väntat många minuter förrän jag packat och stuckit

Är ni (hon) överens om att det aldrig kommer bli något så kapa direkt! Du kommer bara plåga dig själv i onödan..
Antingen det eller ställ ett ultimatum om att ni antingen provar eller så struntar ni i allt.
Trust me. :gnissla

tkdrille

Guest
Är ni (hon) överens om att det aldrig kommer bli något så kapa direkt! Du kommer bara plåga dig själv i onödan..
Antingen det eller ställ ett ultimatum om att ni antingen provar eller så struntar ni i allt.
Trust me. :gnissla

Jo jag vet att de blir ett självplågeri. Men man hittar ju inte samma guldkorn nånstans här kan jag lova. Just därför är de svårt

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jo jag vet att de blir ett självplågeri. Men man hittar ju inte samma guldkorn nånstans här kan jag lova. Just därför är de svårt

Jag förstår. Har du nåt annat som binder dig där du bor nu förutom jobb?
Isf kan du ju göra en crazy sak och flytta. Antingen till den staden där hon bor eller en större stad närmare henne.
Vill hon inte så vill hon inte, men då har du ett helt gäng andra att välja på isf. :)

tkdrille

Guest
Jag förstår. Har du nåt annat som binder dig där du bor nu förutom jobb?
Isf kan du ju göra en crazy sak och flytta. Antingen till den staden där hon bor eller en större stad närmare henne.
Vill hon inte så vill hon inte, men då har du ett helt gäng andra att välja på isf. :)

Å har inget som hindrar. Jobb är inga problem i min bransch. Men inte värt det i med hon troligen kommer tycka de är märkligt om jag gör så.

Nä nu har vi nog tagit nog med en negativ dos här. Så nu får bi komma på bättre tankar så singelfolket hittar varandra

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Aha, så det är inte ditt sista inlägg för att du numera inte är singel längre utan för att polaren kommer döda dig?...:D

Jag lever än iaf... Och singel lär jag va ett bra tag. Så med andra ord överlever jag veckan ut så lär ni inte behöva sakna mig här i tråden :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Trodde tesen att hoj var en brudmagnet hade motbevisats, bara gamla gubbar som vill snacka hoj och moppefuckon som vill att man wheelar som är intresserade :crash

App app app jag har faktiskt fått förfrågan från en vacker kvinna om hon får åka med mej nångång.

Dessvärre är hon inte singel :(

Så tesen håller kanske ändå :död

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ajsi, är det så man motiverar att punga ut fför en ny hoj? :va

I mitt fall köpte jag en ny hoj för att min gamla blev stulen och jag orkade inte vänta på att försäkringsbolaget och polisen skulle byråkratisera färdigt allting. :D Så det blev en ny hoj. Och det blev visst hojen jag dreglat över ett år. :banana

Trodde tesen att hoj var en brudmagnet hade motbevisats, bara gamla gubbar som vill snacka hoj och moppefuckon som vill att man wheelar som är intresserade :crash

Tja, är det en brud med hojintresse så funkar det alldeles utmärkt. :D :fakta

Däremot funkar det nog annars bara på killar. De enda som vrider på huvudet efter mig när jag kommer på hojen, eller när de går förbi hojen när den står parkerad är just yngre killar.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning