Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det där med att köpa något nytt när det andra man har inte fungerar, är inte alltid så smart.
Det gör ju att man får mindre tid över för objekten. Då jag aldrig verkar sälja några fordon, så har det orsakat att jag har 6 bilar i varierande skick samt 3 motorcyklar. Kräver mycket plats, pengar samt tid man inte har att hålla alla igång.

Nej jag vet ju det. Det handlar om en zrx1100. En av många drömhojar. Tanken är att dra igång hondan och försöka sälja den därefter. Småpengar men det ger mer tid. Samma med duccen. Kanske :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nej jag vet ju det. Det handlar om en zrx1100. En av många drömhojar. Tanken är att dra igång hondan och försöka sälja den därefter. Småpengar men det ger mer tid. Samma med duccen. Kanske :D

Inte lyssna :7peta
Köp :yoparty

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

När jag hamnar i bryderi brukar jag påminna mig själv om att inga problem är bestående. Om några decennier har vi alla ruttnat upp. Bara tjacka och köp!!! Historien kommer inte att döma dig i framtiden. (tror jag) :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nä, du vet inte ens vad logik är och ja säger då det, klent italienskt stål :D

Tss lilla blå klarar du inte av!

Jag vet nästan allt. Hon kommer att älska mig :kär

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hej Bullen.

Jag har problem med impulskontrollen. Jag vill åka och hämta en båge. Fastän jag har två lik ( +ett plastlik:D) som står. Det är problematiskt ety jag har ont om utrymme. Och snart pengar och tid om det skall vara såhär.

Så alternativen till behandling blir:
1. Sommaren är kort, do it.
2. Supersporten är snart igång, håll ut.
3. Livet är en blomma, även med trasiga bågar.
4. Något mycket smartare än så.

jElp mej

Jag röstar på fyran.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Eller på svenska. Köp en fungerande hoj :D

Jag har egentligen inte tid att fortsätta det här meningsutbytet.

Ja, det är inte så mycket pengar i dessa fordon att det spelar någon roll över ett par tre år. Att jag slår ett slag för 1100-an är p g a jag har den andra... 11-an var ju så ball när den kom och har högre rolighetsfaktor. De geometriska förändringarna var inte precis till maskinens fördel vare sig i uppträdande eller hur det påverkade kostsamma prylar som gaffel och bromseri.

Måste dra nu men är det ett tillfälle så ta det!

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag har egentligen inte tid att fortsätta det här meningsutbytet.

Ja, det är inte så mycket pengar i dessa fordon att det spelar någon roll över ett par tre år. Att jag slår ett slag för 1100-an är p g a jag har den andra... 11-an var ju så ball när den kom och har högre rolighetsfaktor. De geometriska förändringarna var inte precis till maskinens fördel vare sig i uppträdande eller hur det påverkade kostsamma prylar som gaffel och bromseri.

Måste dra nu men är det ett tillfälle så ta det!

Tack!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nä, det var antagligen nån annan. Och den personen hade ju garanterat inte mig i tankarna vid tillfället heller.

Jävla skitsida! :6surkart

Tihi :hihi

Jag lägger mig inte i Blöjans huvudbryderi pga att jag alltid är av meningen att man ska följa sina drömmar även om det kanske inte är det smartaste valet just då.
Så länge du är glad är jag glad. :) (försöker samla mer pluspoäng) :D

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...