Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Just nu har jag ingen hoj :3freak PM.a när du tänker köra så ska jag se om jag kan lösa det.
Kan vara lite körigt i veckan, men tis-fre ska inte vara några problem att frigöra lite tid.

Jag hör av mig. Om du inte får tag på någon Hoj stannar jag gärna till och säger hej i alla fall när jag kör förbi.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Har du dödat Calle?

Har du vart för våldsam med duccen, eller vad har hänt? :va

Bakdrevet har tappat något viktigt. Typ en sådär 4-5 kugg. Ryktet säger att de är bra att ha.
Nytt drivpaket förväntas dimpa ner imorgon.

Då Foggy också är i behov av service och mer avancerad handpåläggning ska detta utföras samtidigt.
Således kommer förmodligen jag och Foggy vara åtskilda denna vecka :gråta, jag lipar så mycket jag vill över det!

Igår lånade jag pappas galna skapelse och den är nu lite ledsen och behöver också handpåläggning.
Jag är inte den kräsna typen, men mammas Shadow och jag är inte kompisar alls :näsblod

Just nu. Ingen hoj alls då liksom. :glömdet

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Hojar har också känslor! :7peta

Han är inte död. Han är sjuk. Han ska få den bästa vård man kan tänka sig.
Redan på tisdag fick jag besked om nu :banana
Då lastas han på hästtransporten och körs iväg.

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Hoj
TV4 Fact. -17
Då var det dags för lite semester.
Lämnar Stockholm imorgon för landet i Roslagen, någon som vet lite bra vägar där? tar gärna en omväg :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ok, bott där eller bara hört det ryktesvägen?
Tänkte om du kunde specificera "rallyvägar" lite närmre.

Bott där och ska dit igen på tisdag. :) Rallyvägar = kurviga landsvägar som går utmärkt att köra i 100+ på om man kan hantera bilen och skrämma lite smått slag på de semestrande stadsborna som inte vågar köra över 50 :angel: Jag har dock inte den blekaste aning om vad ni vill ha för vägar som hojåkare så om de är bra eller inte för dig kan jag inte säga nåt om. :tungan

Halvdampis

Medlem
Gick med
30 Mar 2013
Hoj
TV4 Fact. -17
Bott där och ska dit igen på tisdag. :) Rallyvägar = kurviga landsvägar som går utmärkt att köra i 100+ på om man kan hantera bilen och skrämma lite smått slag på de semestrande stadsborna som inte vågar köra över 50 :angel: Jag har dock inte den blekaste aning om vad ni vill ha för vägar som hojåkare så om de är bra eller inte för dig kan jag inte säga nåt om. :tungan

Tack för svaret.
Tar en omväg å ser vilka vägar jag hittar.
Avslutar sen med en glass i Öregrund:D

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
ojoj , runt Norrtälje å hela Roslagen kryllar av kurvor .... mycke olagade tjälskit å grus å elände så ha liiiite pejl , typ håll dig under 150 så funkar det :)

(å Alleykatten , rallyvägar e grus :näsblod , we like it smooth curved med lite fäste :tummenupp :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
ojoj , runt Norrtälje å hela Roslagen kryllar av kurvor .... mycke olagade tjälskit å grus å elände så ha liiiite pejl , typ håll dig under 150 så funkar det :)

(å Alleykatten , rallyvägar e grus :näsblod , we like it smooth curved med lite fäste :tummenupp :)

Nää, grusvägar är ridvägar! ;) Där kör man inte rally. Åtminstone inte när polisen har träning på dem. :crash

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ok, bott där eller bara hört det ryktesvägen?
Tänkte om du kunde specificera "rallyvägar" lite närmre.

Finns så mkt att de e svårt att misslyckas brottby kårsta och där omkring

Skicka ett pm så kan ja visa nån kväll.

Fan 30 min tidig till jobbet efter semestern, de har aldrig och kommer aldrig hönda igen haha!

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping