PippiT
Professionell mobbare
Jag har lyckats med första momentet alldeles själv utan att fråga någon på min nya tjänst. Inte för att det finns nån att fråga men ändå. Nu kan det bara gå utför resten av dagen. Höhö.
Jag har lyckats med första momentet alldeles själv utan att fråga någon på min nya tjänst. Inte för att det finns nån att fråga men ändå. Nu kan det bara gå utför resten av dagen. Höhö.
Eller så tror du bara det eftersom ingen kan protestera då ingen har koll på vad du gör
Ni som bor i Blekinge, jag har en fråga till er. Jag tänkte ta en liten dagstur neråt Blekinge, jag kör nog vägen förbi Växjö till Karlshamn och sedan bortåt Karlskrona upp till Kalmar. Finns det några platser man ska besöka på vägen mellan Karlshamn och Karlskrona, jag är en sucker för vackra havsvyer så gärna något sådant. Jag har för min att Ulvhamne har sagt att det inte finns några bra hojvägar i Blekinge, så det kan jag väl inte hoppas på att hitta några?
När hade du tänkt köra? Jag kan ledsaga lite i krokarna om du vill. Under förutsättning att jag har fordon att ledsaga med. Skulle kunna möta upp i t ex Tingsryd.
Va kul! Då vill jag också hänga på för i Tingsryd ligger Börjes där man kan hitta massa Hästgrejjer.
Vi ska väl inte köra bil heller.
Man kan köpa mjukglass. Den äter man med fördel upp omgående
Haha! Om du bara visste hur mycket man kan lasta på en hoj när man kör ensam, hela baksätet är ju ledigt då.
Du har ju ingen hoj körklar som jag förstod, ska du komma på trampcykel då eller?
Baksäte Du är säker på att det inte är en bil?
Just nu ser det inte ljust ut vad gäller leveransen av mitt drivpaket.
Det är bara till att bita i kudden och tänka på nåt fint.
Ajaj, vilken osis. Men om jag låter bli att fylla baksätet hos Börjes så kan ju du få ta plats där då.
BIL!?!
Bara för att du inte har en körbar hoj innebär det inte att man ska åka bil men är du lite orolig att sitta i baksätet så kan jag fixa någon typ av säkerhetsbälte där åt dig.
Shadow är ju ingen sporthoj direkt men det går att åka fort även med customhojar.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|