Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har lyckats med första momentet alldeles själv utan att fråga någon på min nya tjänst. Inte för att det finns nån att fråga men ändå. :D Nu kan det bara gå utför resten av dagen. Höhö.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag har lyckats med första momentet alldeles själv utan att fråga någon på min nya tjänst. Inte för att det finns nån att fråga men ändå. :D Nu kan det bara gå utför resten av dagen. Höhö.

Eller så tror du bara det eftersom ingen kan protestera då ingen har koll på vad du gör :tungan

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Ni som bor i Blekinge, jag har en fråga till er. Jag tänkte ta en liten dagstur neråt Blekinge, jag kör nog vägen förbi Växjö till Karlshamn och sedan bortåt Karlskrona upp till Kalmar. Finns det några platser man ska besöka på vägen mellan Karlshamn och Karlskrona, jag är en sucker för vackra havsvyer så gärna något sådant. Jag har för min att Ulvhamne har sagt att det inte finns några bra hojvägar i Blekinge, så det kan jag väl inte hoppas på att hitta några?

När hade du tänkt köra? Jag kan ledsaga lite i krokarna om du vill. Under förutsättning att jag har fordon att ledsaga med. Skulle kunna möta upp i t ex Tingsryd.

Va kul! Då vill jag också hänga på för i Tingsryd ligger Börjes där man kan hitta massa Hästgrejjer. :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Va kul! Då vill jag också hänga på för i Tingsryd ligger Börjes där man kan hitta massa Hästgrejjer. :tummenupp

:va Vi ska väl inte köra bil heller.
Man kan köpa mjukglass. Den äter man med fördel upp omgående :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Just nu ser det inte ljust ut vad gäller leveransen av mitt drivpaket.
Det är bara till att bita i kudden och tänka på nåt fint. :gnissla

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ajaj, vilken osis. Men om jag låter bli att fylla baksätet hos Börjes så kan ju du få ta plats där då. :tummenupp

Lite ledsamt.
Snällt erbjudande, men jag åker inte om jag inte måste :) Tillhör skaran som inte ens gillar att åka bil.

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
BIL!?! :va

Bara för att du inte har en körbar hoj innebär det inte att man ska åka bil men är du lite orolig att sitta i baksätet så kan jag fixa någon typ av säkerhetsbälte där åt dig. :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
BIL!?! :va

Bara för att du inte har en körbar hoj innebär det inte att man ska åka bil men är du lite orolig att sitta i baksätet så kan jag fixa någon typ av säkerhetsbälte där åt dig. :tummenupp

Det tilltalar mig inte att vara passagerare. Absolut inte på MC. Det händer inte om det inte är ett absolut måste. Enkelt och okomplicerat :)

Jag kan ju köra Shadow om jag vill, men det sitter väldigt långt inne. Jag gillar verkligen inte att köra den typen av MC. Vi får se hur det ser ut när det blir aktuellt.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

chrismalm

Ny medlem
Gick med
5 May 2003
Hoj
giiiiixxxxxxeeerr K2
E väl lite som att spela på lotto, att skriva här. Men jag spelar ju å andra sidan på Lottto varje vecka :D

Nybliven 40-åring (max 32 år i sinnet) med välordnad tillvaro. Fast jobb å sånt, check.
Jag har min fina dotter på halvtid. Leter efter någon tjej som tycker om spontanitet, mysa och bara vara.

Mina dåliga sidor undrar du då?
Ja, t.ex. att skriva sådana här sökes-annonser, kan jag ju direkt erkänna.

Jag är också duktig på saker. Att sticka iväg på trevliga småutflykter. Bland
anant. Gärna på mc. Som jag funderar på att köpa igen...

Fika, snacka, förutsättningslöst. Jepp, funkar. Helsingborgare är jag, fyi.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping