Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hon kan väl inte både vara nöjd och vilja ha mer på samma gång? Vill hon ha mer kan hon ju inte vara nöjd. :va

Givetvis. Om man inte är nöjd vill man inte ha mer. Om man är nöjd kan man inte få nog.
Fattar ju vem som helst :brinnerup

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nej jag vet ju det. Det handlar om en zrx1100. En av många drömhojar. Tanken är att dra igång hondan och försöka sälja den därefter. Småpengar men det ger mer tid. Samma med duccen. Kanske :D

Har du likvida medel nog att kunna använda den också så kör hårt föfan! :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Är man nöjd har man fått nog, per definition av ordet, det du pratar om r nått helt annat. :mattias

Att var nöjd och nöja sig är inte samma sak :fakta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Äsch du vill bara ligga.

Do you blame me?

:ligga :fakta o de får hon ändå :tungan

Kan aldrig bli för mycket. :D

Annars hade hon inte fortsatt att försöka plocka pluspoäng. Hon är nöjd och hon vill ha mer.
Enkel matematik. :D

:tummenupp

Hon kan väl inte både vara nöjd och vilja ha mer på samma gång? Vill hon ha mer kan hon ju inte vara nöjd. :va

Man kan visst vara nöjd och ändå vilja ha mer. Annars skulle man väl bara ha sex en gång o sen leva i celibat för att man va nöjd. Mersmak du vet. :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Ni som bor i Blekinge, jag har en fråga till er. Jag tänkte ta en liten dagstur neråt Blekinge, jag kör nog vägen förbi Växjö till Karlshamn och sedan bortåt Karlskrona upp till Kalmar. Finns det några platser man ska besöka på vägen mellan Karlshamn och Karlskrona, jag är en sucker för vackra havsvyer så gärna något sådant. Jag har för min att Ulvhamne har sagt att det inte finns några bra hojvägar i Blekinge, så det kan jag väl inte hoppas på att hitta några?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Grattis! (Eller vad man nu bör säga utifrån det skedda?)

Planerar du skaffa en dylik apparatus har jag argument för och, hör och häpna, emot. Man kan ju inte vara en ja-sägare hela tiden, ibland måste kappan vändas.

Vända kappan mot vinden? Nehejdå. Tolvhundrorna verkar klumpigare om man ser till kåpor och sving. De är liksom elegantare skurna på de äldre.
Vad är nackdelen med slika maskiner? Bränsleförbrukning kan tänkas? Tunga också kanske?
Rundrörsving, oljekylning och excenterspännare för kedjan väger upp mycket otyg :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ni som bor i Blekinge, jag har en fråga till er. Jag tänkte ta en liten dagstur neråt Blekinge, jag kör nog vägen förbi Växjö till Karlshamn och sedan bortåt Karlskrona upp till Kalmar. Finns det några platser man ska besöka på vägen mellan Karlshamn och Karlskrona, jag är en sucker för vackra havsvyer så gärna något sådant. Jag har för min att Ulvhamne har sagt att det inte finns några bra hojvägar i Blekinge, så det kan jag väl inte hoppas på att hitta några?

När hade du tänkt köra? Jag kan ledsaga lite i krokarna om du vill. Under förutsättning att jag har fordon att ledsaga med. Skulle kunna möta upp i t ex Tingsryd.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
När hade du tänkt köra? Jag kan ledsaga lite i krokarna om du vill. Under förutsättning att jag har fordon att ledsaga med. Skulle kunna möta upp i t ex Tingsryd.

Jag hade tänkt åka någon dag i veckan som kommer, jag har tid alla dagar och vädret verkar vettigt hela veckan.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag hade tänkt åka någon dag i veckan som kommer, jag har tid alla dagar och vädret verkar vettigt hela veckan.

Just nu har jag ingen hoj :3freak PM.a när du tänker köra så ska jag se om jag kan lösa det.
Kan vara lite körigt i veckan, men tis-fre ska inte vara några problem att frigöra lite tid.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping