Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
SEMESTER!!!!!!!!! :banana

Grattis. När kommer du och hälsar på? :)

Mitt drivpaket är i Jönköping. Vänligen håll tummar och tår för att jag smidigt får tag på det idag.
När beställningen gjordes hade jag ju semester och var hemma och kunde ta emot paketet :crash

Vill ha mitt paket idag! Gör så att världen samarbetar! :yoparty

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Grattis. När kommer du och hälsar på? :)

Mitt drivpaket är i Jönköping. Vänligen håll tummar och tår för att jag smidigt får tag på det idag.
När beställningen gjordes hade jag ju semester och var hemma och kunde ta emot paketet :crash

Vill ha mitt paket idag! Gör så att världen samarbetar! :yoparty

Får ta hojen dit en dag. :)

Paketet med paketet närmar sig äntligen Blekinge. :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Får ta hojen dit en dag. :)

Paketet med paketet närmar sig äntligen Blekinge. :tummenupp

Absolut! :tummenupp

Det har ju nästan kört förbi en gång från Malmö till Jönköping. Så nära så nära... Mitt PAKET! :3freak

:banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Spänningen stiger. Mitt namn står inte på paketet. Paketet är hos lantbrevbäraren.
Får paketet plats i min brevlåda? Vågar jag chansa eller ska jag överge min arbetsplats där jag tack vare effektiv arbetsinsats ligger mycket bra till?

:näsblod

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Haha! Som en unge på hjulafton. :tummenupp

:gråta

Posten utnyttjar sina tre dagar. Mitt paket finns i Karlshamn för att lämnas ut på onsdag.
Nyttjar alla kontakter jag har för att få händerna på mitt drivpaket idag. :näsblod

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Det finns i Karlshamn.....men du kan inte hämta det förrän på onsdag???? :va

Imorse kom det till Posten. Det sorterades inte ut för utlämning utan kördes till närmsta serviceställe. Det lär jag få en lapp om imorgon. Kul va :3freak Fortsätter försöka hitta en lösning på att få ut det idag. :näsblod

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ja just det. Märkte även mot slutet av resan att min kedja verkligen måste spännas nu.
Orkar inte..har ingen momentnyckel..vill bara köööööra.

Suck.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...