Singeltråden

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
En helt seriös fråga...
Blir det nån ligga i den här tråden eller är det bara snack?
Mycket snack och liten verkstad vill ju ingen ha, Däremot lite snack och mycket:tuttar
Nu vill jag inte ha en massa såna här ;)
Utan i singeltråden förväntar jag mig :slicka
Nå blir det nåt eller?
3 dagar tänker jag vänta och se om jag får svar. Får jag inget svar så vet jag att det är bara snack och ingen verkstad.
Ps, glömde att berätta lite om mig själv....
189 cm lång, 96 kg, mörkt hår och älskar :tuttar
Bor vid brommaplan, så med andra ord så har ni inte långt till tunnelbanan efter "pratstunden"
hemma hos mig.
Det går alldeles utmärkt att PM:a då jag som ni är diskreta!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
En helt seriös fråga...
Mycket snack och liten verkstad vill ju ingen ha, Däremot lite snack och mycket:tuttar
Nå blir det nåt eller?
3 dagar tänker jag vänta och se om jag får svar. Får jag inget svar så vet jag att det är bara snack och ingen verkstad.
Bor vid brommaplan, så med andra ord så har ni inte långt till tunnelbanan efter "pratstunden"
hemma hos mig.

Tror att det är bättre om du registrerar dig på mötesplatsen eller spraydate. Alla är inte ens singlar härinne utan hänger här för att det är så härligt folk. Du ska nog inte räkna med att få doppa här om du är så desperat som du ger sken av. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Tror att det är bättre om du registrerar dig på mötesplatsen eller spraydate. Alla är inte ens singlar härinne utan hänger här för att det är så härligt folk. Du ska nog inte räkna med att få doppa här om du är så desperat som du ger sken av. :D

Inte vara sån nu. :krama Det kanske hänger sjukt mycket folk i kulisserna. Tråden är ju trots allt välkänd :näsblod

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Precis som jag trodde!
Bara snack och ingen verkstad.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Inte vara sån nu. :krama Det kanske hänger sjukt mycket folk i kulisserna. Tråden är ju trots allt välkänd :näsblod

Jag tror han tog fel på Singel-tråden och Vinst-varje-gång-tråden... där verksamheten numer gått över till att dela ut leksaker på Skansen... :rofl

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
En helt seriös fråga...
Nå blir det nåt eller?
hemma hos mig.

Här är det mycket ligga och snacka, minsann :fakta :mattias
Men söker du efter en partner här får du se dig om lite, det är nog bara katten och swish som är potentiella partner såvida du inte är homosexuell :hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
E din full då? Hmmmm på tal om det så har jag inte sett till B E på ett tag...... :va

Full? Nae men jag har jobbat i typ 13 timmar så det kan påverka. Dock förstår jag inte vad du menar. BE är en sån där som skaffar tjej o slutar o skriva härinne för han tydligen är för fin för oss nu. :D *springer*

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Full? Nae men jag har jobbat i typ 13 timmar så det kan påverka. Dock förstår jag inte vad du menar. BE är en sån där som skaffar tjej o slutar o skriva härinne för han tydligen är för fin för oss nu. :D *springer*

Jag menar din källare såklart. Ricken är också försvunnen. Har mästaren gått på en blåsning? :confused:

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin