Låter skojj.
Mycket. Verkar dock inte ta fyra timmar, tack och lov. Första påsen är redan slut. Men jag har öl och cigg så jag klarar mig ett tag.
Låter skojj.
Mycket. Verkar dock inte ta fyra timmar, tack och lov. Första påsen är redan slut. Men jag har öl och cigg så jag klarar mig ett tag.
Ok, en bekväm höbal också?
Haha nej, i det här stallet har vi såna lyxigheter som stolar!
Ja just, jag hade målat upp en helt egen bild av hur det såg ut.
Fast den kanske inte är så lik den verklighet som finns på riktigt.
Hahaha antagligen inte!
En helt seriös fråga...
Blir det nån ligga i den här tråden eller är det bara snack?
Mycket snack och liten verkstad vill ju ingen ha, Däremot lite snack och mycket
Nu vill jag inte ha en massa såna här
Utan i singeltråden förväntar jag mig
Nå blir det nåt eller?
3 dagar tänker jag vänta och se om jag får svar. Får jag inget svar så vet jag att det är bara snack och ingen verkstad.
Ps, glömde att berätta lite om mig själv....
189 cm lång, 96 kg, mörkt hår och älskar
Bor vid brommaplan, så med andra ord så har ni inte långt till tunnelbanan efter "pratstunden"
hemma hos mig.
Det går alldeles utmärkt att PM:a då jag som ni är diskreta!
Tror att det är bättre om du registrerar dig på mötesplatsen eller spraydate. Alla är inte ens singlar härinne utan hänger här för att det är så härligt folk. Du ska nog inte räkna med att få doppa här om du är så desperat som du ger sken av.
Precis som jag trodde!Tror att det är bättre om du registrerar dig på mötesplatsen eller spraydate. Alla är inte ens singlar härinne utan hänger här för att det är så härligt folk. Du ska nog inte räkna med att få doppa här om du är så desperat som du ger sken av.
Inte vara sån nu. Det kanske hänger sjukt mycket folk i kulisserna. Tråden är ju trots allt välkänd
Tror att det är bättre om du registrerar dig på mötesplatsen eller spraydate. Alla är inte ens singlar härinne utan hänger här för att det är så härligt folk. Du ska nog inte räkna med att få doppa här om du är så desperat som du ger sken av.
Jag tror han tog fel på Singel-tråden och Vinst-varje-gång-tråden... där verksamheten numer gått över till att dela ut leksaker på Skansen...
En helt seriös fråga...
Blir det nån ligga i den här tråden eller är det bara snack?
Mycket snack och liten verkstad vill ju ingen ha, Däremot lite snack och mycket
Nu vill jag inte ha en massa såna här
Utan i singeltråden förväntar jag mig
Nå blir det nåt eller?
3 dagar tänker jag vänta och se om jag får svar. Får jag inget svar så vet jag att det är bara snack och ingen verkstad.
Ps, glömde att berätta lite om mig själv....
189 cm lång, 96 kg, mörkt hår och älskar
Bor vid brommaplan, så med andra ord så har ni inte långt till tunnelbanan efter "pratstunden"
hemma hos mig.
Det går alldeles utmärkt att PM:a då jag som ni är diskreta!
Här är det mycket ligga och snacka, minsann
Men söker du efter en partner här får du se dig om lite, det är nog bara katten och swish som är potentiella partner såvida du inte är homosexuell
A_NN_A har nog plats för en till i sin källare.
A_NN_A har nog plats för en till i sin källare.
E din full då? Hmmmm på tal om det så har jag inte sett till B E på ett tag......
Full? Nae men jag har jobbat i typ 13 timmar så det kan påverka. Dock förstår jag inte vad du menar. BE är en sån där som skaffar tjej o slutar o skriva härinne för han tydligen är för fin för oss nu. *springer*
Jag menar din källare såklart. Ricken är också försvunnen. Har mästaren gått på en blåsning?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|