2Wheeldrive
Nu kör vi!
Det är fortfarande tomt i min PM låda!
För att få tuttar och att få ligga är Annas källare lite fel
För övrigt är jag en aning skräckslagen över hur jag förändras stundtals. Jag måste lida av personlighetsklyvning!
Vad har du nu hittat på?
För att få tuttar och att få ligga är Annas källare lite fel
För övrigt är jag en aning skräckslagen över hur jag förändras stundtals.!
Lämnade in hojen på verkstad igår för att få fixat skadorna, redan helt rastlös över att vara hojlös.
Hoppas att det inte tar många dar att få tillbaka den.
På fredag så börjar mina andra semester, tre veckor till
Lämnade in hojen på verkstad igår för att få fixat skadorna, redan helt rastlös över att vara hojlös.
Man vänjer sig. Menar inte vid semester i mitt fall dock.
Du har fel
Beställde dubbla biljetter på flyget
Vad har du nu hittat på?
Tror faktiskt att jag aldrig skulle göra nåt sånt, men jag ska inte säga aldrig. Just nu har jag ändå inte råd
Jag har förberett allt utom picknickfilt till morgondagens picknick. Han vet ingenting än. Jag har fixat quesadillas (med mycket kött, protein ftw ) och jordgubbar. Tänkte först doppa dem i choklad men sket i det på grund av mina ätstörda tankar. Det räcker fint med jordgubbar bara. :d
Det bor alltså en romantiker i mig. Det kräks jag lite över
Jag är kluven till vad jag tycker om detta. Jag har en mycket romantisk pojkvän och det uppskattar jag, lustigt nog. Men det är svårt att vara romantisk tillbaka, har aldrig varit det tidigare men igår kväll bestämde jag mig för att boka upp honom till imorgon för det här. Jag är fortfarande cynisk men det är en svår balansgång när man är huvudlöst kär i någon. Det här borde inte ens vara ok
Men för fan lägg ner alla måsten och "jag är inte sån". Gör det du känner för nu och här, lev livet här och nu och skit i allt.
Tror faktiskt att jag aldrig skulle göra nåt sånt, men jag ska inte säga aldrig. Just nu har jag ändå inte råd
Jag har förberett allt utom picknickfilt till morgondagens picknick. Han vet ingenting än. Jag har fixat quesadillas (med mycket kött, protein ftw ) och jordgubbar. Tänkte först doppa dem i choklad men sket i det på grund av mina ätstörda tankar. Det räcker fint med jordgubbar bara. :d
Det bor alltså en romantiker i mig. Det kräks jag lite över
Jag är kluven till vad jag tycker om detta. Jag har en mycket romantisk pojkvän och det uppskattar jag, lustigt nog. Men det är svårt att vara romantisk tillbaka, har aldrig varit det tidigare men igår kväll bestämde jag mig för att boka upp honom till imorgon för det här. Jag är fortfarande cynisk men det är en svår balansgång när man är huvudlöst kär i någon. Det här borde inte ens vara ok
Men inte så nära till T-banan...
Det är precis vad jag gör nu? Med tanke på att jag ansträngt mig för detta. Annars hade jag inte gjort det. Jag tycker fortfarande att det är jobbigt oavsett. Det kan jag inte riktigt hjälpa.
Du har ju varit utan hoj länge nu, fått ihop någon snart?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|