Semper idem
Gudomlig sporthojare
Choklad och frukt är bra äckligt ihop.
Gillar inte du Banana split
Nej, jag är rätt värdelös på så vis.
Måste jag fixa T-bana också
Kolla av med jämna mellanrum så den inte skickas till Spanien så ska det nog gå bra
Full? Nae men jag har jobbat i typ 13 timmar så det kan påverka. Dock förstår jag inte vad du menar. BE är en sån där som skaffar tjej o slutar o skriva härinne för han tydligen är för fin för oss nu. *springer*
Pft, jag är ALLTID för fin för er. Girl or no girl.
I morgon får jag se'na igen efter en hel vecka ifrån varandra.
Luta dig tillbaka....
Och sluta noja. Fall!
Du har för höga krav på dig själv och bryr dig för mycket om den norm du har satt upp för dig själv. Luta dig tillbaka o njut hjärtat.
Du verkar ju inte bara ha lutat dig tillbaka, utan lagt dig, rest dig och vänt ryggen till allas vår favorit iaf....
Keffe!
Det handlar inte om att jag inte vill följa den "normen" jag "satt upp" eftersom jag inte har någon norm. Det har med andra saker att göra som jag inte vill gå in djupare på öppet. Jag har ingen vilja att följa någon norm. Det är bara det att jag upptäcker nya sidor hos mig som han plockat fram och jag känner helt enkelt att jag inte riktigt känner igen mig själv vilket jag ogillar. Kontrollen helt enkelt. Men det är som sagt inte så illa att jag skiter i mina impulser utan låter mig prova mig fram lite.
Vafan nu kan man inte ens läsa singeltråden utan att spy över alla lyckliga äckel....
Inte jordgubbar med vit choklad, sjukt jävla gott. Men den här gången står jag över
Det handlar inte om att jag inte vill följa den "normen" jag "satt upp" eftersom jag inte har någon norm. Det har med andra saker att göra som jag inte vill gå in djupare på öppet. Jag har ingen vilja att följa någon norm. Det är bara det att jag upptäcker nya sidor hos mig som han plockat fram och jag känner helt enkelt att jag inte riktigt känner igen mig själv vilket jag ogillar. Kontrollen helt enkelt. Men det är som sagt inte så illa att jag skiter i mina impulser utan låter mig prova mig fram lite.
verkligen inte. Nu var frågan ju ställd till Blöjan men ändå. Usch, jag klöks bara av tanken
En vecka är lika länge som sex mil är långt
Onsdagskörning nästa Onsdag?
Du håller inte med om att det inte är långt?
Jag menar att en vecka är oändligt mkt längre än sex mil.
Semesterns miss.. Var ute och åkte lite båt.. skulle spela in en film ( med mobilen istället för att ta med min vattentäta GoPro )..
Slutade med att jag och telefonen fick några rejäla vattenduschar.. Och sen dess har luren inte gått att ladda ö ht.. Fick byta till min gamla iphone och den hade jag rensat alla kontakter ur..
Jag menar att inget av det är långt
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin