Singeltråden

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Full? Nae men jag har jobbat i typ 13 timmar så det kan påverka. Dock förstår jag inte vad du menar. BE är en sån där som skaffar tjej o slutar o skriva härinne för han tydligen är för fin för oss nu. :D *springer*

Pft, jag är ALLTID för fin för er. Girl or no girl. :fakta

I morgon får jag se'na igen efter en hel vecka ifrån varandra. :kär

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Vafan nu kan man inte ens läsa singeltråden utan att spy över alla lyckliga äckel....:brinnerup

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Choklad och frukt är bra äckligt ihop.

Och sluta noja. Fall!

Inte jordgubbar med vit choklad, sjukt jävla gott. Men den här gången står jag över ;)

Du har för höga krav på dig själv och bryr dig för mycket om den norm du har satt upp för dig själv. Luta dig tillbaka o njut hjärtat.

Det handlar inte om att jag inte vill följa den "normen" jag "satt upp" eftersom jag inte har någon norm. Det har med andra saker att göra som jag inte vill gå in djupare på öppet. Jag har ingen vilja att följa någon norm. Det är bara det att jag upptäcker nya sidor hos mig som han plockat fram och jag känner helt enkelt att jag inte riktigt känner igen mig själv vilket jag ogillar. Kontrollen helt enkelt. Men det är som sagt inte så illa att jag skiter i mina impulser utan låter mig prova mig fram lite.

:va Gillar inte du Banana split

:zpy verkligen inte. Nu var frågan ju ställd till Blöjan men ändå. Usch, jag klöks bara av tanken :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

:klappapåhuvet Jaja, det är bättre du förblir ovetande om hur det egentligen ligger till. ;)

Oj oj oj en HEL vecka, världens undergång. ;)

Onsdagskörning nästa Onsdag? :kär

Du verkar ju inte bara ha lutat dig tillbaka, utan lagt dig, rest dig och vänt ryggen till allas vår favorit iaf....

Keffe! :4skrika

Peter, sluta grina o hjälp mig fixa honom istället.

Det handlar inte om att jag inte vill följa den "normen" jag "satt upp" eftersom jag inte har någon norm. Det har med andra saker att göra som jag inte vill gå in djupare på öppet. Jag har ingen vilja att följa någon norm. Det är bara det att jag upptäcker nya sidor hos mig som han plockat fram och jag känner helt enkelt att jag inte riktigt känner igen mig själv vilket jag ogillar. Kontrollen helt enkelt. Men det är som sagt inte så illa att jag skiter i mina impulser utan låter mig prova mig fram lite.

Kontrollfreak. ;) Precis som JAG.

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

En vecka är lika länge som sex mil är långt :3freak
:tummenupp

Vafan nu kan man inte ens läsa singeltråden utan att spy över alla lyckliga äckel....:brinnerup

En stackars lycklig sate dyker upp och då misströstar du :näsblod

Inte jordgubbar med vit choklad, sjukt jävla gott. Men den här gången står jag över ;)

:zpy verkligen inte. Nu var frågan ju ställd till Blöjan men ändå. Usch, jag klöks bara av tanken :D

Det spelar ingen roll hur, var eller varför. Mindre tänka och mer göra :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Semesterns miss.. Var ute och åkte lite båt.. skulle spela in en film ( med mobilen istället för att ta med min vattentäta GoPro :huvet )..

Slutade med att jag och telefonen fick några rejäla vattenduschar.. Och sen dess har luren inte gått att ladda ö ht.. Fick byta till min gamla iphone och den hade jag rensat alla kontakter ur.. :banana

Det var väl onödigt klantigt? :tungan

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...