Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Appapp! Sex mil är max 20 minuter långt, en vecka är 10080 minuter! :mattias :7peta

Ni e så petiga :crash

En vecka är lika mycket lång tid som 6 mil är en lång sträcka. :arsele

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ja, ni är slavar ^_^

Eftersom jag hade torsdag i tisdags har jag ingen som helst koll på att det är idag det är fredag och inte lördag. Imorgon på torsdag är det ju lördag.
På söndag är det fredag och på lördag är det måndag. Det blir snart ordning på det här. :näsbold

Last edited:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
:peter, sluta grina o hjälp mig fixa honom istället.

Jag skulle åkt med han till en bra mc-firma och bett dem kolla istället för att hopppas på hemmamekaniker som inte har tid, inte kan, inte har grejer.

Åtminstone för felsökning, sen om de säger att nånting är helrasat så får man ju fundera på om det är värt pengarna att laga.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Jag skulle åkt med han till en bra mc-firma och bett dem kolla istället för att hopppas på hemmamekaniker som inte har tid, inte kan, inte har grejer.

Åtminstone för felsökning, sen om de säger att nånting är helrasat så får man ju fundera på om det är värt pengarna att laga.

Keffe är säkert alltid värd att laga.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
En vecka är lika länge som sex mil är långt :3freak
:tummenupp

Sex mil är ju inget ju, det tar inte en vecka att gå sex mil alltså är en vecka längre än sex mil är långt. :va

You knows it bitch! :D

Wohoooooooo

Jag har gett upp lite just nu. Får se nästa vecka. :p

Keffe är säkert alltid värd att laga.

Aaa, för han e pöt. :kär

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Tråden är 1341 sidor lång, och fortfarande verkar ni inte läst kexlära. Nu måste ni ju börja lära er!

kexlära.jpg

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...