Singeltråden

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Jag valde att vara riktigt jäkla outlaw idag. Körde avställt bakom Pam och hennes väninna. Helt klart värt risken! :kär

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
fan alltså va trist egentligen. Ska ut och åka med en flicka bakpå imorgon. Men hon är inte singel :(
Måste säga att det förtar glädjen lite :p

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
fan alltså va trist egentligen. Ska ut och åka med en flicka bakpå imorgon. Men hon är inte singel :(
Måste säga att det förtar glädjen lite :p

Man kan ligga ändå, har jag hört :rolleyes:

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Är det inte nu alla här borde försvinna från tråden? Det är ju singlarnas tid nu. Lättklätt, varmt och helt underbart.
Kanske dags o byta namn till liggatråden nu i sommar? :gnissla Sen till hösten så ändras vi tillbaka till singeltråden. Då behöver vi alla lite värme o kärlek. :va Lite som sommar och vintertid :rolleyes:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag har bättre saker för mig än att trassla till mitt liv med nå fruntimmer.

Jag körde Gelleråsen, Örebro motardbana, Gröndal och Sala nu sen i torsdags.

Säg den kvinna som kan toppa det? ;)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Förvisso men det KAN bli lite dålig stämning i kompisgänget där hon ingår :p

Är det inte nu alla här borde försvinna från tråden? Det är ju singlarnas tid nu. Lättklätt, varmt och helt underbart.
Kanske dags o byta namn till liggatråden nu i sommar? :gnissla Sen till hösten så ändras vi tillbaka till singeltråden. Då behöver vi alla lite värme o kärlek. :va Lite som sommar och vintertid :rolleyes:

Ja det är ju på sommaren man ska vara singel så man hinner med all hojkörning :fakta

Tips: Spegelvisir. Då är det bara cruisa runt och spana hur mycket man vill utan att nån märker det ;)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Då tror jag du hört fel. ;) Man ligger inte med de som är upptagna (om de inte har ett öppet förhållande). Speciellt inte eftersom det finns en massa människor som faktiskt är singlar (som förvisso för det mesta gör vad de kan för att bli upptagna). :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Då tror jag du hört fel. ;) Man ligger inte med de som är upptagna (om de inte har ett öppet förhållande). Speciellt inte eftersom det finns en massa människor som faktiskt är singlar (som förvisso för det mesta gör vad de kan för att bli upptagna). :tummenupp

Nja, jag har hört att det finns såna däringa otrogna också...:rolleyes: Å andra sidan, de är väl inget att satsa på... Jag menar, är hon otrogen mot sin nuvarande så finns det väl inget som säger att hon kommer vara trogen dig?

Slowroller, vad hände när du kom hem?:D

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Ja jag har fått det förklarat för mig.DET ÄR INT LÄTT DET HÄR.....Antingen har ni överseende med min okunskap eller så skaffar jag mig ett annat intresse,kanske ska lära mig köra hoj.....:yoparty

Snabblektion i sporthojska: vill de fika är det lugnt, vill de :fika bör du vara lite försiktig. De flesta är väldigt bra på att ligga i kurvorna, men hur det är med att :ligga låter jag vara osagt. Men sen så är ju nästan hela bunten bara grabbhalvor, från 40 och nedåt. :D
Så kan de inte räkna heller. :7peta Det är 4 som presenterat sig som singlar, som senare fått erkänna att de inte längre är singlar. :glömdet
Har du tålamog att bläddra i tråden kommer du att hitta bilder på många fina pojkar. :) :tummenupp

PS: akta dig för silvertejp... :rolleyes:

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Träffade en ny tjej föra veckan:) Andra gången vi sågs så klanta ja till det totalt!
Jag vråka lägga både mig å hojen rakt framför ansiktet på henne!:huvet

En posetiv sak för mitt körkort är att nån moppefucko har skrämt livet av hon,så hon är sjukt rädd när hon åker med!
Så jag måste köra sjukt lugnt när hon är med. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj

Rent krasst så är det väl upp till den som är i ett "förhållande" om denne vill ligga med nån annan eller ej.

Inte mitt bekymmer så att säga. :)

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Träffade en ny tjej föra veckan:) Andra gången vi sågs så klanta ja till det totalt!
Jag vråka lägga både mig å hojen rakt framför ansiktet på henne!:huvet

En posetiv sak för mitt körkort är att nån moppefucko har skrämt livet av hon,så hon är sjukt rädd när hon åker med!
Så jag måste köra sjukt lugnt när hon är med. :)

You stick to her boy, and dont you ever let her go..

---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?0y0tl3

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Snabblektion i sporthojska: vill de fika är det lugnt, vill de :fika bör du vara lite försiktig. De flesta är väldigt bra på att ligga i kurvorna, men hur det är med att :ligga låter jag vara osagt. Men sen så är ju nästan hela bunten bara grabbhalvor, från 40 och nedåt. :D
Så kan de inte räkna heller. :7peta Det är 4 som presenterat sig som singlar, som senare fått erkänna att de inte längre är singlar. :glömdet
Har du tålamog att bläddra i tråden kommer du att hitta bilder på många fina pojkar. :) :tummenupp

PS: akta dig för silvertejp... :rolleyes:

Här vill jag dementera lite. Jag var singel när tråden började. Jag har aldrig sagt "fika". Jag är under 40 och ligga kan jag =)
Bilder finns dock på mej. Kommer inte ihåh om det är runt sidan 70 eller 90. Men fin är man inte....

Fast nu är jag infångad utav en hona. Ingen SH brud men dock väl en bra sådan. Bra killar som mej fångas alltid in ganska snabbt.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping