SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hmm..finns det rödljus på Åland?
Jodå ett par-tre stycken.
Hmm..finns det rödljus på Åland?
Jo förstod de. Vänta till slöis är hemma igen
fan alltså va trist egentligen. Ska ut och åka med en flicka bakpå imorgon. Men hon är inte singel
Måste säga att det förtar glädjen lite
Man kan ligga ändå, har jag hört
Är det inte nu alla här borde försvinna från tråden? Det är ju singlarnas tid nu. Lättklätt, varmt och helt underbart.
Kanske dags o byta namn till liggatråden nu i sommar? Sen till hösten så ändras vi tillbaka till singeltråden. Då behöver vi alla lite värme o kärlek. Lite som sommar och vintertid
Man kan ligga ändå, har jag hört
Då tror jag du hört fel. Man ligger inte med de som är upptagna (om de inte har ett öppet förhållande). Speciellt inte eftersom det finns en massa människor som faktiskt är singlar (som förvisso för det mesta gör vad de kan för att bli upptagna).
Tips: Spegelvisir. Då är det bara cruisa runt och spana hur mycket man vill utan att nån märker det
Ja jag har fått det förklarat för mig.DET ÄR INT LÄTT DET HÄR.....Antingen har ni överseende med min okunskap eller så skaffar jag mig ett annat intresse,kanske ska lära mig köra hoj.....
Då tror jag du hört fel. Man ligger inte med de som är upptagna (om de inte har ett öppet förhållande). Speciellt inte eftersom det finns en massa människor som faktiskt är singlar (som förvisso för det mesta gör vad de kan för att bli upptagna).
Träffade en ny tjej föra veckan Andra gången vi sågs så klanta ja till det totalt!
Jag vråka lägga både mig å hojen rakt framför ansiktet på henne!
En posetiv sak för mitt körkort är att nån moppefucko har skrämt livet av hon,så hon är sjukt rädd när hon åker med!
Så jag måste köra sjukt lugnt när hon är med.
Snabblektion i sporthojska: vill de fika är det lugnt, vill de :fika bör du vara lite försiktig. De flesta är väldigt bra på att ligga i kurvorna, men hur det är med att :ligga låter jag vara osagt. Men sen så är ju nästan hela bunten bara grabbhalvor, från 40 och nedåt.
Så kan de inte räkna heller. Det är 4 som presenterat sig som singlar, som senare fått erkänna att de inte längre är singlar.
Har du tålamog att bläddra i tråden kommer du att hitta bilder på många fina pojkar.
PS: akta dig för silvertejp...
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari