Singeltråden

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Och vilka har du bra odds på nu då????

DET kan jag väl inte avslöja för er heller, det vore ju FUSK :7peta... det finns en separat betting-tråd för det :D

.... men det finns några som står på tur för att ändra status från singel till i relation minsann... japp, så är det, o jag vet vilka säkra jag har satsat på... Det finns ju till exempel några som var med i början men som helt plötsligt blivit väldigt tyst ifrån... japp... inom kort - inte singel längre (vilket för övrigt är svårt att veta som vuxen upptäckte jag, när blir man o-singel liksom, man frågar ju inte chans längre o :fika kan man ju göra som singel... skitsvårt) men men... Du kan säkert lista ut vilka jag tänker på... :popcorn

Okej pojkar o flickor... Ska ni lägga ett inlägg på om ni sedan trådstart gått från singel till i förhållande så får vi lite härlig statistik en underbar vårdag som denna?

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Okej pojkar o flickor... Ska ni lägga ett inlägg på om ni sedan trådstart gått från singel till i förhållande så får vi lite härlig statistik en underbar vårdag som denna?

Tänkte att jag skulle påminna om Izah och CJ954RR som lämnat tråden. :)

Var är vadslagningstråden??? :va TS dyker upp ibland, men jag saknar definitivt en av de ursprungliga!!!! Var satsar man?? :banana

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja e mer nyfiken på om det är nån som hookat upp tack vare tråden eller är det utomstående? Dvs inget sporthojsfolk.

Fortfarande singel och njuter till fullo! :D

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Ja e mer nyfiken på om det är nån som hookat upp tack vare tråden eller är det utomstående? Dvs inget sporthojsfolk.

När ska du lära mig och ligga? Jag är liksom nära man det går liksom inte riktigt hela vägen... :hihi

Last edited:

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
jorå, är fortfarande på marknaden...fick lite hopp här om dagen men, det visade sej som vanligt att man fick det där klassiska, fan vad du är bra..men...vi kan väl vara vänner...jo visst, det kan vi för sånna har jag ju inga sen innan WTF, men det är lugnt, åker väl en sväng till då och väljer själv vilken film jag ska se och fortsätter sitta o fisa i mina resårfria fillingar i soffan.....Mohahahah :banana

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009

Ptja vad ska jag säga, inget sporthojsfolk, men någon jag träffade på SHfesten i januari, fast en an vakterna på haket vi va på:D. Jorå han kör oxå "hoj" (custom :huvet, jag ska uppfostra honom)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...