Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Rent krasst så är det väl upp till den som är i ett "förhållande" om denne vill ligga med nån annan eller ej.

Inte mitt bekymmer så att säga. :)

Någon som är i ett förhållande och vill ligga (utan att de har ett öppet förhållande) är dum i huvudet och varför vill man ligga med någon som är det? :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Någon som är i ett förhållande och vill ligga (utan att de har ett öppet förhållande) är dum i huvudet och varför vill man ligga med någon som är det? :)

Dum fråga...

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Snabblektion i sporthojska: vill de fika är det lugnt, vill de :fika bör du vara lite försiktig. De flesta är väldigt bra på att ligga i kurvorna, men hur det är med att :ligga låter jag vara osagt. Men sen så är ju nästan hela bunten bara grabbhalvor, från 40 och nedåt. :D
Så kan de inte räkna heller. :7peta Det är 4 som presenterat sig som singlar, som senare fått erkänna att de inte längre är singlar. :glömdet
Har du tålamog att bläddra i tråden kommer du att hitta bilder på många fina pojkar. :) :tummenupp

PS: akta dig för silvertejp... :rolleyes:

Tack för ett värdefullt inlägg :tummenupp Jag kan ju inte läsa igenom alla sidorna..har inte tid! Fyra st som inte är singel, men tydligen inte står för det? Hur ska jag veta vem det är? Bilder på fina pojkar..ALLTID trevligt...men det kan jag hitta över allt...Inte det jag söker riktigt...40 och under???? ja då är det på gränsen då.....tur de inta va 30 och under för då var de ju kört alldeles!!!
Men ska bläddra lite sporadiskt i trådn då! :tungan

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag har bättre saker för mig än att trassla till mitt liv med nå fruntimmer.

Jag körde Gelleråsen, Örebro motardbana, Gröndal och Sala nu sen i torsdags.

Säg den kvinna som kan toppa det? ;)

Kan ju va bra att ha en med att hålla i verktygen? :va:)

Speciellt inte eftersom det finns en massa människor som faktiskt är singlar (som förvisso för det mesta gör vad de kan för att bli upptagna). :tummenupp

Gör det det? :va
Som vill :ligga också? :va

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Kan ju va bra att ha en med att hålla i verktygen? :va:)

Sånt finns det KVALIFICERAT folk som kan göra när man kommer dit. Man behöver inte släpa med sig nåt hemifrån.
:tummenupp

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
har skummat igenom till sida 50, vad fick jag veta, ja några foton såg jag alltid trevligt med ett ansikte, men Ricken såg jag bara baksidan på,hade ngn förfrågan om hår eller inte hår men ja hittade inte de bildalternativen...:mad:

Ja ja,,ngt som är snyggt på en hane är skägg stubb ,eller ansat i allafall,så sexy (hår på bröstet är mmm...:kär)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
har skummat igenom till sida 50, vad fick jag veta, ja några foton såg jag alltid trevligt med ett ansikte, men Ricken såg jag bara baksidan på,hade ngn förfrågan om hår eller inte hår men ja hittade inte de bildalternativen...:mad:

Ja ja,,ngt som är snyggt på en hane är skägg stubb ,eller ansat i allafall,så sexy (hår på bröstet är mmm...:kär)

Det var min bästa sida du såg.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Fyra st som inte är singel, men tydligen inte står för det? Hur ska jag veta vem det är?

Uttryckte mig lite taskigt. :gnissla De var singlar, men de har gått åt! :D och med qwerty blir de 5! Verkar vara efterfrågan på sh-folk. :lol Två har lämnat tråden, men Ulvhamne fortsätter att vara dryg, tack och lov! :banana Och plötsligt så dyker det upp någon ny(-bliven) singel.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ja jag dök ju upp här för inte så länge sen. Stämmer dock i allra högsta grad in på "40 och nedåt".
Hade även platsat i 30 och nedåt. Men bara några år till :glömdet

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Uttryckte mig lite taskigt. :gnissla De var singlar, men de har gått åt! :D och med qwerty blir de 5! Och plötsligt så dyker det upp någon ny(-bliven) singel.

Även en blind höna finner mat.
Jag hänger kvar här, man vet ju aldrig vad som händer med den "nya" och innan det är helt safe så kan jag spamma som vanligt.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Sånt finns det KVALIFICERAT folk som kan göra när man kommer dit. Man behöver inte släpa med sig nåt hemifrån.
:tummenupp

I 'markservice' ingår att jag blir utropad till garaget var gång någon av hojarna ska upp eller ner på depåstöd. m.m. :)

Du är lite långsam, iofs kan det bli en natt i Sala i hängmattan på ons, det är inte klart än.
Men vi kan bygga våningssäng så får du ta luftmadrassen på golvet? :banana

Skärpning Ricken! Skit samma om jag låter som en trist morsa, men gör du en seriös satsning på racing, så måste du för fan ta hand om dig själv. Annars blir det inga topp-prestationer. :gnissla
Du borde ju ha något av den här typen, eller nåt:
http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=422491

Känn pressen! :4skrika Singel-trådens eget räjsingäss! :Bugar

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
I 'markservice' ingår att jag blir utropad till garaget var gång någon av hojarna ska upp eller ner på depåstöd. m.m. :)

Skärpning Ricken! Skit samma om jag låter som en trist morsa, men gör du en seriös satsning på racing, så måste du för fan ta hand om dig själv. Annars blir det inga topp-prestationer. :gnissla

Så du menar att med Pam under mig så blir det inga resultat att skriva hem om?
Hmm, ok, Pam du är ute!!

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Uttryckte mig lite taskigt. :gnissla De var singlar, men de har gått åt! :D och med qwerty blir de 5! Verkar vara efterfrågan på sh-folk. :lol Två har lämnat tråden, men Ulvhamne fortsätter att vara dryg, tack och lov! :banana Och plötsligt så dyker det upp någon ny(-bliven) singel.

Pöh... INTE att jag lämnat er inte... inte singel längre då men rätt vad det är så hänger man kanske i kärlekstrubbeltråden istället och vips så är man tillbaka i singeltråden... det här med relationer är ju som bekant inte HELT lätt... fast okej, jag tror oddsen är bättre med en man som faktiskt FÖRSTÅR mitt hojbehov (hur man nu som man INTE kan förstå det :dummer men dom finns)

Sen är detta ju bättre underhållning än big brother o vad annan skit som visas på tv... man vill ju hänga med o se vilka som får ihop det, :fikar osv... Oh my, jag har satsat på några av er så kom igen nu :7peta ut o :fikautavhelvete

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping