Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ok, jag erkänner att jag är ledig måndag tisdag och sitter här salongsberusad, men that makes sence, right? :näsblod

Euuuw...om han nu sket på sig så märkte då inte jag nåt.

Har dock lite svårt att sluta tänka på den gudomliga maten som kn***ade min mun för en stund sedan. Klockren service, ringde restaurangen från hotellet och dom skickade en bil för att hämta oss utanför, blev uppkörda en bra bit upp på berget till en mysig restaurang med underbar mat, dryck och en efterrätt som jag kunde ha ätit fem till av. Servicen va klockren o priserna väl värda besöket, ja den får hela fem solar av fem möjliga. :banana
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Har dock lite svårt att sluta tänka på den gudomliga maten som kn***ade min mun för en stund sedan. Klockren service, ringde restaurangen från hotellet och dom skickade en bil för att hämta oss utanför, blev uppkörda en bra bit upp på berget till en mysig restaurang med underbar mat, dryck och en efterrätt som jag kunde ha ätit fem till av. Servicen va klockren o priserna väl värda besöket, ja den får hela fem solar av fem möjliga. :banana

Låter helt okej. :) Var i Kroatien är ni?
 

Tjita1

Guest
"Det regnar inte när jag kör motorcykel."



Är det verkligen tekniskt möjligt för såhär mycket vatten att falla från himlen på en gång?
 

Tjita1

Guest
Jepp. Jag kan rapportera att min utrustning är helt vattentät. Jag är helt torr. Dock är inte fickorna vattentäta, tur jag har vattentätt skal på mobilen..
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top