Singeltråden

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Ort
I skogen på landet
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Semester igen.

I morgon Onsdag drar jag till kalkstenshawai för fem dagar hojsemester men när man rundat ön så kanske man förbrukat en (1) tank soppa, det är ändå semester. :tummenupp
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det har varit rätt OK väder här också, det kom ett par droppar regn precis när jag gick hem från jobbet. Och i helgen var det också OK väder här.

Vädret i helgen var över förväntan. Milkshaken på MAX fick mig att gråta av lycka. Jag bara mumlade i en timme efter att jag sörplat i mig den första.

Varför var inte du på banan?
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Vädret i helgen var över förväntan. Milkshaken på MAX fick mig att gråta av lycka. Jag bara mumlade i en timme efter att jag sörplat i mig den första.

Varför var inte du på banan?

Har ni inte MAX i västra Blekinge eftersom du verkar ha gått igång på den så mycket, det finns i alla fall en i Karlskrona märkte jag eftersom jag åt där efter att jag hade åkt från dig i somras? Jag var i Småland och sålde min båt och firade min brors födelsedag annars hade jag naturligtvis dykt upp på Sviestad.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Här finns bara den där konstiga kedjan med äcklig föda.
Karlskrona kör jag inte till om jag inte måste. Inte ens för MAX :D

Jag går igång på choklad och nougat. Denna milkshake var så full med choklad som det var möjligt.


Jag menar det. Det var väl värt ett besök så det var. :fakta


Har ni inte MAX i västra Blekinge eftersom du verkar ha gått igång på den så mycket, det finns i alla fall en i Karlskrona märkte jag eftersom jag åt där efter att jag hade åkt från dig i somras? Jag var i Småland och sålde min båt och firade min brors födelsedag annars hade jag naturligtvis dykt upp på Sviestad.
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Känns bra att fotbollskommentatorerna är lika oförstående som jag om varför Kazakstan väljer att vara med i europeiska kvalet till VM istället för asiatiska.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det e fint som fan, men jag kan fortfarande inte glömma maten som gjorde fula saker i munnen på mig igår. :D

Det är alltid svårt att glömma fula saker som händer i munnen :tungan
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Jag undrar varför livet är så jävla lätt?
Ska det inte vara svårt och fullt av lidande?

*uppgiven glidare*
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag undrar varför livet är så jävla lätt?
Ska det inte vara svårt och fullt av lidande?

*uppgiven glidare*



Det är meningen, men alla kan inte ha det svårt utan får bära korset av glidandets umbärande.
Bit i det sura äpplet och lev med det :fakta
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag undrar varför livet är så jävla lätt?
Ska det inte vara svårt och fullt av lidande?

*uppgiven glidare*

Jag tycker verkligen synd om dig, men nu har du ju köpt Ducati så då kanske du får börja känna av hur det är att ha problem. :D
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top