Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Perfekt, 2 dgr tjänsteresa till München i November..
Några timmar på en mässa, resten av tiden öl.

ALLT är godare när det är gratis.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Tjita1

Guest
"Adressen är i ett avlägset område och leveranser görs ej dagligen"

JAG BOR FÖR HELVETE I KARLSTAD! DET LIGGER MITT EMELLAN NORGES OCH SVERIGES HUVUDSTÄDER! HUR FAN ÄR DET AVLÄGSET?! *spottafräsa*
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är alltid svårt att glömma fula saker som händer i munnen :tungan

Jag veeeet. :D

Vågen glömmer den nog inte heller :banana

Vilken tur att det var nyttiga proteiner då. :D
Och idag har man suttit på en quad uppe i bergen i va tre underbara timmar med en galet vacker natur och utsikt...och då menar jag inte bara Blöjans rumpa. :banana

Knullade det feett i munnen på dig eller (japp jag är inte så fin i kanterna ;-P )

Jag är lite finare i orden pga de lite mer finkänsliga här, men ja du hade fattat poängen. :)

"Adressen är i ett avlägset område och leveranser görs ej dagligen"

JAG BOR FÖR HELVETE I KARLSTAD! DET LIGGER MITT EMELLAN NORGES OCH SVERIGES HUVUDSTÄDER! HUR FAN ÄR DET AVLÄGSET?! *spottafräsa*

Därför att UPS har underleverantör i Karlstad och levererar med jetpak dagen efter det anlänt till Västeråscentret. :D :banana
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Sent svar...
1. Alla tjejer är inte likadana. Det är omöjligt att veta vad en person kommer tycka, oavsett kön.
2. Det beror väl en del på vad ni har sagt och pratat om. Har ni tagit upp att ni söker efter nåt seriöst så kanske det är mindre lämpligt om du inte vill riskera att såra henne.
3. Det finns faktiskt tjejer som bara vill ligga också, vi blir inte automatiskt asexuella när vi är singlar.
4. Skulle det ändå vara så att hon inte är intresserad av att ligga med dig om det inte blir något mer så kommer hon troligtvis inte vilja ha sex redan på andra dejten, så du lär märka läget om du försöker.
5. Låt inte bli att höra av dig efteråt. Tappar du intresset, meddela det. Det värsta som finns är folk som låter bli att höra av sig och tror att alla ska fatta vinken, så svårt är det inte att skicka ett sms och meddela att man inte har nåt intresse av mer och jag kan garantera att det uppskattas mer av mottagaren än tystnad.
1, Killar är ändå rätt lika. Det ska mycket till för att en kille skulle avböja ett ONS även om han egentligen söker tvåsamhet. I en värld där tjejer inte omedvetet förtränger sin sexualdrift är jag övertygad om att det även gällt för dem.
2, Vi utgår nu från att båda är ute efter något seriöst. Det är ingen "sexdate" man jagar, men vad jag förstått så är det ändå rätt många killar som bara vill knulla även om de påstår sej vara ute efter något seriöst så tjejen kan ju inte lita på att killen verkligen vill ha något seriöst. Att i det läget föreslå ett ONS framstår ju som väldigt oseriöst, även om båda är kåta.
3, Det är inte riktigt sådana tjejer jag är ute efter, fast man tackar ju inte direkt nej när tillfälle ges...
4, Det blir ju ingen andra date.
5, Alltså jag tänkte inte vara en sån som aldrig svarar i telefon/sms (standardmetoden hos tjejer). Däremot svarar man på tjejens efterföljande sms-bombningar med att man inte är intresserad av mer.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top