Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Sent svar...1, Killar är ändå rätt lika. Det ska mycket till för att en kille skulle avböja ett ONS även om han egentligen söker tvåsamhet. I en värld där tjejer inte omedvetet förtränger sin sexualdrift är jag övertygad om att det även gällt för dem.
2, Vi utgår nu från att båda är ute efter något seriöst. Det är ingen "sexdate" man jagar, men vad jag förstått så är det ändå rätt många killar som bara vill knulla även om de påstår sej vara ute efter något seriöst så tjejen kan ju inte lita på att killen verkligen vill ha något seriöst. Att i det läget föreslå ett ONS framstår ju som väldigt oseriöst, även om båda är kåta.
3, Det är inte riktigt sådana tjejer jag är ute efter, fast man tackar ju inte direkt nej när tillfälle ges...
4, Det blir ju ingen andra date.
5, Alltså jag tänkte inte vara en sån som aldrig svarar i telefon/sms (standardmetoden hos tjejer). Däremot svarar man på tjejens efterföljande sms-bombningar med att man inte är intresserad av mer.

Jag hade gärna svarat, men jag minns inte vad det handlade om.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag hade gärna svarat, men jag minns inte vad det handlade om.

Han var på dejt med en tjej han kom på att han inte ville träffa mer, men han ville gärna :ligga.
Hur gör man smidigast?


Varför minns jag sånt här? :näsblod
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Ort
linköping
Hoj
benelli 750sie
va om man inte vill ligga men bara ha tjejen som kompis/vän...... hur förhållar sig en tjej till det ???? tacksam för svar ...
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
va om man inte vill ligga men bara ha tjejen som kompis/vän...... hur förhållar sig en tjej till det ???? tacksam för svar ...

Det beror väl på vad hon vill. Hur skulle du förhålla dig om det var tvärtom?
Människor som människor. Man eller kvinna är mindre intressant.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det beror väl på vad hon vill. Hur skulle du förhålla dig om det var tvärtom?
Människor som människor. Man eller kvinna är mindre intressant.

Vad hon nu vill... Denna fråga har förpassats till den historiska skräphögen sedan 1958, tack vare Maurus C. Logans lättja/genialitet.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det beror väl på vad hon vill. Hur skulle du förhålla dig om det var tvärtom?
Människor som människor. Man eller kvinna är mindre intressant.

Hon kommer göra allt för att få ligga med dig. Och du kommer ge vika. Sedan är eran kvaddade vänskap ditt fel :näsblod
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hon kommer göra allt för att få ligga med dig. Och du kommer ge vika. Sedan är eran kvaddade vänskap ditt fel :näsblod

Det är klart att hon gör :D och hur skulle det annars sluta :va


Jag mindes oxå trots massa öl och tequila. :D

Nej jag är inte tjejen i brevet, är du A_NN_A?


Jag är ledsen att säga detta, men något är allvarligt fel med oss :näsblod
Jag tror inte det. Jag är nog både för gammal och för rättfram för att vara den omtalade. :krama
 

350

Bannad
Gick med
9 May 2013
Ort
linköping
Hoj
benelli 750sie
vilka roliga svar typisk tjej svar. så man enlig er kan man inte vara kompis/vän med en tjej utan villa ligga hm..... tur man tänker annulunda:Bugar
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
vilka roliga svar typisk tjej svar. så man enlig er kan man inte vara kompis/vän med en tjej utan villa ligga hm..... tur man tänker annulunda:Bugar

Så är vi tjejer. Alla av motsatt kön som kommer närmre än 1m måste omedelbart :liggas med. Inga undantag.
:hihi
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top