Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hm när ska man bli orolig över hjärtklappning? Höger hand är iskall hjärta slår orytmiskt, lätt ilamående, frossa. fan va en bra helg! Men nu blir fan nyktert ett tag!

Låter inte helt bra, speciellt inte om det inte handlar om ångest. Ring sjukvårdsupplysningen om du är osäker själv?

Tjita1

Guest
Inte lika spännande som Alleycat i bikini, men tjejer i skinnställ, hett inte desto mindre.. :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Låter inte helt bra, speciellt inte om det inte handlar om ångest. Ring sjukvårdsupplysningen om du är osäker själv?
Nja har inte ångest, vpå kryssning så är nog redbull vodka och sömnbrist som spökar, är för oförstående att ha ångest över nått där haha

Tjita1

Guest
Man vet oftast inte vad första ångestattacken kommer ifrån, men jag tror nog att uttorkning är en större bov i dramat isåfall.

Tjita1

Guest
Skaru åka och skrapa knät nu då? :)

Jag har inte direkt nån knäskraparhoj, men jag har vart i med tårna och fotpinnarna nån gång ibland iallafall..

Tjita1

Guest
Sullys päls ser väldigt naturtrogen ut om man tittar på Monsters, Inc. i Full-HD.

Pixar. <3

Tjita1

Guest
Nähäpp. En tuff grej man kan göra tjugo i ett på natten är att man kan lägga sig i sängen och sova.

(Gonatt.)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...