Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tillbaka på jobbet efter semestern och man känner sig redan som en stjärna. Inte nog med att folk är överlyckliga över att man är tillbaka man har dessutom fått in några riktigt elaka skämt oxå. Det kom precis in en kille och frågade vart man kan få tag på pappersinsamlingslådor och då han är nästan lika kort som jag är va jag ju bara tvungen att fråga om han skulle ha den till att stå på. :D Oooooh gissa om jag får hålla mig undan ett tag. Höhö.
Ny chef har man hunnit få oxå och det är tydligen den andra i ordningen sen jag gick på semester för två veckor sedan. Som tur är fick man en riktigt bra en. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Lesbians should not be allowed to buy dildos. You made your choice, now live with it! :banana

Vad har jag missat? Väljer man partner efter könsorgan? Varför bär vi kläder som döljer detsamma?
Nu snurrar du allt till det :7peta

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vad har jag missat? Väljer man partner efter könsorgan? Varför bär vi kläder som döljer detsamma?
Nu snurrar du allt till det :7peta

Du kan va missad!

Tycker det är dåligt att träffas och snacka flera ggr, och sen får man veta i efterhand att det var du som A_NN_A.

Semst

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Piskan sa ju det. Sporthojsfolk. A_NN_A
Han kanske inte bokstaverade det, men nästan :D

Hej :hej Det är jag som är A_NN_A :yoparty

Du kan va missad!

Tycker det är dåligt att träffas och snacka flera ggr, och sen får man veta i efterhand att det var du som A_NN_A.

Semst

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Mitt första inlägg som 25 åring. :crash :hej

Ponnyn såldes förra veckan. Inte haft tough-hest i en vecka. Men likt förbannat inte mer tid för det. :näsblod.

Men jag ville bara klampa in och säga att jag längtar lite tills på lördag. :rodnar:

PS. Nej jag fyller inte år idag. Men ni kan gratta i efterskott för jag är snart 25 år och ett dygn gammal.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Ponnyn såldes förra veckan. Inte haft tough-hest i en vecka. Men likt förbannat inte mer tid för det. :näsblod.

Men jag ville bara klampa in och säga att jag längtar lite tills på lördag. :rodnar:

PS. Nej jag fyller inte år idag. Men ni kan gratta i efterskott för jag är snart 25 år och ett dygn gammal.

Du längtar efter italienaren du gör :tungan
Jag förstår dig :kär

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Grattis i efterskott. :)

Tjita1

Guest
Jag mötte en massa hästtjejer utanför Alsters K:a igår, varav en såg väldigt glad ut och vinkade. Var det nån härifrån?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati