Singeltråden

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Som jag förstod denna situationen hade de haft kontakt sedan innan och var nu på en första date. Som de pratat tidigare var båda intresserade av något seriöst, men när han satt där kom han fram till att hon inte var något långtidsämne, men det skulle funka med kravlösa sexuella aktiviteter. I det läget finns det ingen anledning att vara subtil. Antingen tycker hon det är ok eller så tycker hon det inte.

Det ni pratar om kalla jag snarare rävspel för att få någon dit man vill under falska förespeglingar.

Du känner ju inte mig så jag tar inte illa upp för att du påstår jag "får tjejer dit jag vill under falska förespeglingar", men, du har helt fel :) Det är inte alls det jag syftar på, utan när man helt enkelt träffar någon man tycker verkar trevlig, och vill lära känna lite bättre, men som inte fallit pladask för en. Då krävs det lite lirkande för att få möjligheten att visa vem man är, och på det sättet väcka intresset. Jag har prövat både och.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nu var det inte en sådan situation det gällde utan snarare tvärtom. Han träffade en tjej som inte föll honom i smaken för förhållande, men han ville gärna ha sex.

Det är inte samma sak som det du pratar om.

Du känner ju inte mig så jag tar inte illa upp för att du påstår jag "får tjejer dit jag vill under falska förespeglingar", men, du har helt fel :) Det är inte alls det jag syftar på, utan när man helt enkelt träffar någon man tycker verkar trevlig, och vill lära känna lite bättre, men som inte fallit pladask för en. Då krävs det lite lirkande för att få möjligheten att visa vem man är, och på det sättet väcka intresset. Jag har prövat både och.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Då får du ha varit i Väggahamnen när jag och Foggy var på kärlekstur :kär

Testar.

Är hyfsat säker på att jag såg (och hörde) dig en kväll i förra veckan, samtidigt som jag förnimmer den omisskännliga doften av fisk. It's all good.

(Knäcker du den och jag inte tagit miste....)

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
:huvet
Ligger i sängen, med näsan full av snor
Miljontals bakterier i kroppen min bor
Jag hostar och snörvlar och hjärnan min bankar
så högt, att jag inte hör mina tankar
känner mej febrig och svetten den rinner
absolut ingen ro i kroppen jag finner
proppar mej full med medicin
Bromhex,Alvedon och Otrivin
men snart blir jag frisk,och då blir det skoj
för då kan jag ånyo, köra min hoj

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det är inte alls det jag syftar på, utan när man helt enkelt träffar någon man tycker verkar trevlig, och vill lära känna lite bättre, men som inte fallit pladask för en. Då krävs det lite lirkande för att få möjligheten att visa vem man är, och på det sättet väcka intresset.

Det här är något som jag skulle vilja veta hur man gör, jag har hamnat i en situation där den kunskapen skulle vara guld värd. Var på dejt för några veckor sedan och jag vill gärna ha en fortsättning, vi skickar SMS till varandra lite då och då och hon har sagt att hon vill gå på dejt igen, men hon verkar aldrig ha tid med det, jag har sagt att jag har tid när som helst så hon kan säga en tid när det passar henne.

Antingen är hon extremt försiktig eller också ser hon mig som en reserv som är bra att ha om hon inte hittar något bättre, min känsla är att hon är försiktig av sig, men det utesluter ju inte att jag är reserv.

Det känns konstigt att skriva något singelrelaterat i den här tråden, det har inte varit mycket sådant sista tiden. :D

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ha ha ha du kunde kastat en fisk.

Hur skulle det gått till? Jag satt på fiskrestaurangen när du puttrade förbi i riktning Kollevik. Sakta mullrade ni fram men ändå för fort för en flegmatisk åldring som jag.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Det är ändå moset som är det fina :) De är rätt kass på det där med spättan.

Källaren håller alltid minst 5 plusgrader. Funderar på att ha en fläkt där i vinter. Det blir hur fint som helst :hihi

Om jag huttat spättan hade jag bara mos kvar. Lytta ankungar fanns det dock att tillgå...

Sen vet jag inte om jag vill spendera höst och vinter i en källare. Är den varm?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati