BlöjRäsern
Gränsfall
Grattis i överskott Plåtan
Grattis i efterskott.
Som jag förstod denna situationen hade de haft kontakt sedan innan och var nu på en första date. Som de pratat tidigare var båda intresserade av något seriöst, men när han satt där kom han fram till att hon inte var något långtidsämne, men det skulle funka med kravlösa sexuella aktiviteter. I det läget finns det ingen anledning att vara subtil. Antingen tycker hon det är ok eller så tycker hon det inte.
Det ni pratar om kalla jag snarare rävspel för att få någon dit man vill under falska förespeglingar.
Du känner ju inte mig så jag tar inte illa upp för att du påstår jag "får tjejer dit jag vill under falska förespeglingar", men, du har helt fel Det är inte alls det jag syftar på, utan när man helt enkelt träffar någon man tycker verkar trevlig, och vill lära känna lite bättre, men som inte fallit pladask för en. Då krävs det lite lirkande för att få möjligheten att visa vem man är, och på det sättet väcka intresset. Jag har prövat både och.
Man känner det på lukten
Testar.
Är hyfsat säker på att jag såg (och hörde) dig en kväll i förra veckan, samtidigt som jag förnimmer den omisskännliga doften av fisk. It's all good.
(Knäcker du den och jag inte tagit miste....)
Då får du ha varit i Väggahamnen när jag och Foggy var på kärlekstur
Varför stannade du inte mig?
Det är inte alls det jag syftar på, utan när man helt enkelt träffar någon man tycker verkar trevlig, och vill lära känna lite bättre, men som inte fallit pladask för en. Då krävs det lite lirkande för att få möjligheten att visa vem man är, och på det sättet väcka intresset.
Hur skulle det gått till? Jag satt på fiskrestaurangen när du puttrade förbi i riktning Kollevik. Sakta mullrade ni fram men ändå för fort för en flegmatisk åldring som jag.
Ha ha ha du kunde kastat en fisk.
Hur hade du reagerat om du fick en fisk på visiret, jag skulle bli ganska chockad tror jag?
Jag tror jag fattat att det var
Ha ha ha du kunde kastat en fisk.
Om jag huttat spättan hade jag bara mos kvar. Lytta ankungar fanns det dock att tillgå...
Sen vet jag inte om jag vill spendera höst och vinter i en källare. Är den varm?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|