Ohh yeah
*Clownbild*
Skaru åka och skrapa knät nu då?
Jag har inte direkt nån knäskraparhoj, men jag har vart i med tårna och fotpinnarna nån gång ibland iallafall..
Den där bilden är ju fejkad, ser väl vem som helst. Fejkade saker är inte läskiga...
De kanske blivit som de umgås. Du verkar inte vara mycket för enkel och okomplicerad kommunikation
Därför man tajjar över nån annans tangentbord.Jag jobbar endast med kollegor av det motsatta könet och håller på med sex utanför jobbet, det blir så djävulskt kladdigt på tangentbordet.
Därför man tajjar över nån annans tangentbord.
En kwinnli Kvasimådå! :flåsa
Tackar (?)... men jag har iaf inte längre några problem med att ha bott i tornet i tjugo år utan att någonsin gå ut för jag har nu kommit över min agorafobi...
Du har alltså lyckats slita dig från klockspelet?
Fast Wunder har en poäng. Det är sällan det funkar att redan från början vara rakt på sak. Typ, "hej, jag tycker du verkar söt och intressant, och jag vill gärna spendera lite tid med dig så ser vi vad som händer". Man väcker inte nyfikenheten genom att lägga alla korten på bordet direkt. Istället behöver man vara lite mer subtil, och kanske inte heller direkt öppna upp hur man känner. Då går det att väcka ett intresse på ett annat sätt, och _sen_, när man väl fångat intresset kan man vara mer rakt på sak. Men från början? Nej, inte alls.
Det ni pratar om kalla jag snarare rävspel för att få någon dit man vill under falska förespeglingar.
And we all know what the fox say.....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |