Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Skaru åka och skrapa knät nu då? :)

Jag har inte direkt nån knäskraparhoj, men jag har vart i med tårna och fotpinnarna nån gång ibland iallafall..

Köra bana ja, men jag är rätt mkt rookie fortfarande... :crash
Nya stället kommer sig av helt enkelt för att mitt nuvarande inte funkar i den körställning som min nya hoj har. Jag tappade i princip blodcirkulationen efter en timma i mitt nuvarande ställ som har raka brallor. Inte särskilt skönt eller effektivt... :död

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
De kanske blivit som de umgås. Du verkar inte vara mycket för enkel och okomplicerad kommunikation :rolleyes:

Fast Wunder har en poäng. Det är sällan det funkar att redan från början vara rakt på sak. Typ, "hej, jag tycker du verkar söt och intressant, och jag vill gärna spendera lite tid med dig så ser vi vad som händer". Man väcker inte nyfikenheten genom att lägga alla korten på bordet direkt. Istället behöver man vara lite mer subtil, och kanske inte heller direkt öppna upp hur man känner. Då går det att väcka ett intresse på ett annat sätt, och _sen_, när man väl fångat intresset kan man vara mer rakt på sak. Men från början? Nej, inte alls.

Last edited:

Sinniklm

Newbie
Gick med
19 Jul 2013
Hoj
Ducati Monster 796 2011
Verkar som om dagens dejt gått kalla fötter så jag får klara mig på egen hand :)

Mecka med hojjen kanske :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Som jag förstod denna situationen hade de haft kontakt sedan innan och var nu på en första date. Som de pratat tidigare var båda intresserade av något seriöst, men när han satt där kom han fram till att hon inte var något långtidsämne, men det skulle funka med kravlösa sexuella aktiviteter. I det läget finns det ingen anledning att vara subtil. Antingen tycker hon det är ok eller så tycker hon det inte.

Det ni pratar om kalla jag snarare rävspel för att få någon dit man vill under falska förespeglingar.

Fast Wunder har en poäng. Det är sällan det funkar att redan från början vara rakt på sak. Typ, "hej, jag tycker du verkar söt och intressant, och jag vill gärna spendera lite tid med dig så ser vi vad som händer". Man väcker inte nyfikenheten genom att lägga alla korten på bordet direkt. Istället behöver man vara lite mer subtil, och kanske inte heller direkt öppna upp hur man känner. Då går det att väcka ett intresse på ett annat sätt, och _sen_, när man väl fångat intresset kan man vara mer rakt på sak. Men från början? Nej, inte alls.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati