Pam33
1.41 på Knutstorp
Jo, det är nog lika bra, jag rider ju hellre min häst än att ligga under digSå du menar att med Pam under mig så blir det inga resultat att skriva hem om?
Hmm, ok, Pam du är ute!!
Jo, det är nog lika bra, jag rider ju hellre min häst än att ligga under digSå du menar att med Pam under mig så blir det inga resultat att skriva hem om?
Hmm, ok, Pam du är ute!!
Hå håå ja ja.. Jag undrar om det inte var väninnans ruskigt vältränade bakdel du tittade mest på? Hon är så SJUKT fin..Jag valde att vara riktigt jäkla outlaw idag. Körde avställt bakom Pam och hennes väninna. Helt klart värt risken!
Det kommer inga elaka dvärgar.. EVER!!!!!!!!!
Det där har jag fått höra både framlänges o baklänges hela mitt liv men nej, tack. Barn är inget för mig helt enkelt. Jag har barn, de har päls o fyra tassar/hovar bara.Jag var som du för bara 5 år sedan.
Idag sitter jag med två kids, en på 1,5 och en på 2,5. Det tar kål på mig, men jag är faktiskt glad över dom.
Det låter klyschigt, men livet fick en ny mening. Tror ALLA föräldrar kan instämma här.
Tror man skulle ångra sig gruvligt när man blir 50 år och inte fått uppleva sina barns uppväxt.
Det där har jag fått höra både framlänges o baklänges hela mitt liv men nej, tack. Barn är inget för mig helt enkelt. Jag har barn, de har päls o fyra tassar/hovar bara.
Vilken födsel det måste ha varit.Det där har jag fått höra både framlänges o baklänges hela mitt liv men nej, tack. Barn är inget för mig helt enkelt. Jag har barn, de har päls o fyra tassar/hovar bara.
Jag var som du för bara 5 år sedan.
Idag sitter jag med två kids, en på 1,5 och en på 2,5. Det tar kål på mig, men jag är faktiskt glad över dom.
Det låter klyschigt, men livet fick en ny mening. Tror ALLA föräldrar kan instämma här.
Tror man skulle ångra sig gruvligt när man blir 50 år och inte fått uppleva sina barns uppväxt.
Om man ger ALL sin kärlek åt djur blir det inga barn :fåraherden
Hå håå ja ja.. Jag undrar om det inte var väninnans ruskigt vältränade bakdel du tittade mest på? Hon är så SJUKT fin..
Bild!!
Poängen är iaf att man inte vet att man vill ha barn, förrän man vill ha det.
En del kan inte få barn heller..
Jag håller med om att man troligen inte kommer känna sig helt komplett som människa om man inte skaffat barn. Det går väldigt ofta att se på människor över 40 om de har barn eller inte, speciellt kvinnor; de utan barn har ett rastlöst (eller bittert?) ansiktsdrag. Svårt att beskriva, men jag har sett det många gånger, och det stämmer alltid.
.
Är det bara jag eller är alla bikerbrudar hästägare också?
Är det bara jag eller är alla bikerbrudar hästägare också?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |