Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Ja, utan en partner så lär det inte bli några barn. :lol

Sluta grubbla! :) Ni är ju för fan unga! Killar har ju dessutom inte samma problem med biologisk klocka som vi tjejer. Fast i min släkt är det inte konstiskt med första barnet runt 40. :) Vi är väl lite långsamma av oss.... :D

Det bästa med livet är ju att man inte har en aning om vad som kommer att hända. :) För att köra lite klyschiga citat:
"Plötsligt händer det!" eller "...alla gamla sanningar är slut..."

Be careful out there.... :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Sant, valde att göra en vidare tolkning och försökte att inte trilla i plumpträsket.

BusAnna är ju kun...drottningen av rappa repliker.

Dessvärre missar man :tuttar med hennes förslag. Nöjd?

Näe, inte egentligen, varför skulle jag vara nöjd för? :va

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Är det bara jag eller är alla bikerbrudar hästägare också?
Nope... det är vi inte

Hästar tänker själva... jobbiga typer, bättre med hojen, den gör som jag tänker (ja för det mesta iaf, men annars är det ju för att jag inte vet hur den funkar om den gör "fel")

Vad gäller barnvalet kan jag bara säga: Eget val - helt o hållet. Var själv en "jag har mina husdjur istället för o skaffa barn, barn är förjävla jobbigt bara o förvrider skallen på en". Sen blev det barn i alla fall och det är precis som när jag började köra hoj... jag vill aldrig byta bort hojlivet mot ett liv utan hoj igen. Innan jag körde visste jag inte hur underbart det är o köra, nu vill jag aldrig mer vara utan. Samma med barnen. Både enkelt och logiskt. Man vet aldrig hur man känner egentligen förräns man provat (lite jobbigt med att prova på barn då för man kan liksom inte "ångra" sig och säga tack för kaffet).

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Tack för kaffet.....

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men ååh.. Kan vi inte sluta prata om barn? Det är så jävla deprimerande...

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Du är kille, det är en helt annan sak, han ändrade sig ju när han fick en killkommentar, klart att det inte är ett problem då.

Annat är det med mig! Jag är kvinna utan barn och kommer inte heller få några. Jag har tydligen bittra drag i ansiktet och saknar nåt i mitt liv. :näsblod
Inga mögliga gamla konservativa värderingar här inte. :gnissla

Har du höga krav på DNA-uppsättning, arvsanlag? Jag förstår inte, varför skulle inte du få barn?
Det e väl bara att spreada? :confused:

Fotnot: Jag har barn och knullar numer bara för skojs skull.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
VAd ni har skrivit.....jag har iallafall sagt mitt ang det...punkt.
Någon efterfrågadekvinnor som inte har barn,och inte vil ha barn..Duger inte jag då? Har ju en vuxen dotter som både kan gå och äta själv, å jag vill inte ha nå mera....:fakta

tkdrille

Guest
VAd ni har skrivit.....jag har iallafall sagt mitt ang det...punkt.
Någon efterfrågadekvinnor som inte har barn,och inte vil ha barn..Duger inte jag då? Har ju en vuxen dotter som både kan gå och äta själv, å jag vill inte ha nå mera....:fakta

Du vill bara fortsätta öva ?

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Jag vill iaf ha barn... Så det så. Tråkiga är ju bara att det inte finns några lämpliga fröknar där ute. Alla tjejer har ju en helt förvriden uppfattning om det här med att skaffa barn. Visst man får tumma en del på sina intressen men man behöver ju inte låsa in sig helt och hållet och bara vara fotbollstaxi?
Jag vill ut och se världen och vad är problemet med att åka på längre resor till ex Asien med en 3-4 åring?

Allt snack om barn här har ökat på suget här... Någon som vill ligga? Övnignsligga då! :7peta

tkdrille

Guest
Jag vill iaf ha barn... Så det så. Tråkiga är ju bara att det inte finns några lämpliga fröknar där ute. Alla tjejer har ju en helt förvriden uppfattning om det här med att skaffa barn. Visst man får tumma en del på sina intressen men man behöver ju inte låsa in sig helt och hållet och bara vara fotbollstaxi?
Jag vill ut och se världen och vad är problemet med att åka på längre resor till ex Asien med en 3-4 åring?

Allt snack om barn här har ökat på suget här... Någon som vill ligga? Övnignsligga då! :7peta

Där var såna övningsobjek på harrys ju. perfekt.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Nej, klart det inte uppfattas som lika jobbigt för dig. Det är inte du som ska vara gravid och inte kommer kunna syssla med något av dina intressen över huvud taget på väldigt många månader, och det är framför allt inte du som ska trycka ut den och fullkomligt massakreras nedtill.

Och jag kan nog tycka att det hade begränsat en ganska mycket och ha med en liten parvel utomlands. Småbarn orkar inte hålla igång lika länge/på samma vis, så man måste helt anpassa sig efter den även där. Jag vill göra massa äventyrliga grejer, och det klarar inte en unge av.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Man kan nog göra allt man vill,fast man har barn.Beror väl på hur lat man är..:va
En del föräldrar kuskar land o rike runt med småttingar,en del är mest hemma..Huvudsaken man gör som man vill...

Att vara gravid var inget jag iallafall tyckte var pest.Ett val och en gåva att få bära sitt barn. Skulle inte vilja vara utan det...Så glad att vara kvinna och fått möjligheten..

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Nej, klart det inte uppfattas som lika jobbigt för dig. Det är inte du som ska vara gravid och inte kommer kunna syssla med något av dina intressen över huvud taget på väldigt många månader, och det är framför allt inte du som ska trycka ut den och fullkomligt massakreras nedtill.

Och jag kan nog tycka att det hade begränsat en ganska mycket och ha med en liten parvel utomlands. Småbarn orkar inte hålla igång lika länge/på samma vis, så man måste helt anpassa sig efter den även där. Jag vill göra massa äventyrliga grejer, och det klarar inte en unge av.

Du har uppenbarligen aldrig varit förkyld! Där snackar vi massakreras och trycka ut grejor! :tungan

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n

Iom att du säger kvinnor i plural, och syftar till din dotter i samma mening så vet jag att många här tänker, mums: "Mamma Dotter-trickz".

Det e väl inget fel med det?

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
...och fullkomligt massakreras nedtill.

Well... känner du så skall du inte ha sex med mig asså. Som en anekdot kan jag förtälja att jag idag blev haffad av en väktare på ICA Maxi pga. att hon misstänkte att jag hade snattat en falukorv.

Figure it out.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...