Singeltråden

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Iom att du säger kvinnor i plural, och syftar till din dotter i samma mening så vet jag att många här tänker, mums: "Mamma Dotter-trickz".

Det e väl inget fel med det?
AJjAJJ nä de va inte alls i samma mening! Det var ett frågetecken som avlutning på föregående mening. Hur är det med svenskan??:7peta
Mamma dottertricket? Det har jag aldrig provat,misstänker att det inte skulle gå hem hos henne i allafall..:D

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Nu vill min sköna svärson ha min hoj..Jag tror jag säljer den till honom så kan jag spåna efter en nyare mer passande..:rock

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Apropå tjejjer hoj och häst,så kan jag ju säga att jag har bara en katt , men jag rider gärna...:)

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Så bra! Då är du nöjd och belåten då..:banana

Nja, alltså det var ju inte igår om man säger så...väntar fortfarande på det dära lagom skamliga förslaget.... Blink blink ;)

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Well... känner du så skall du inte ha sex med mig asså. Som en anekdot kan jag förtälja att jag idag blev haffad av en väktare på ICA Maxi pga. att hon misstänkte att jag hade snattat en falukorv.

Figure it out.

Jag råkade ut för precis samma sak... fast dom trodde det var prinskorv :va

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Har jag berättat att jag varit lastbilschaffis? :rolleyes:

62592_10150742364215965_588030964_10204373_42655793_n.jpg

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Well... känner du så skall du inte ha sex med mig asså. Som en anekdot kan jag förtälja att jag idag blev haffad av en väktare på ICA Maxi pga. att hon misstänkte att jag hade snattat en falukorv.

Figure it out.

Eftersom jag inte tror du har en hästskoformad pitt så måste hon ha sagt fel. Hon menade nog prinskorv.

tkdrille

Guest
Jag tror nog zuzz är den snuskigaste i denne tråd. Eller vad tror ni ?

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Du är kille, det är en helt annan sak, han ändrade sig ju när han fick en killkommentar, klart att det inte är ett problem då.

Annat är det med mig! Jag är kvinna utan barn och kommer inte heller få några. Jag har tydligen bittra drag i ansiktet och saknar nåt i mitt liv. :näsblod
Inga mögliga gamla konservativa värderingar här inte. :gnissla

Och jag får väl oxå joina den skaran med kvinnor som har bittra drag i ansiktet som saknar något i mitt liv.
:D:D

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Apropå tjejjer hoj och häst,så kan jag ju säga att jag har bara en katt , men jag rider gärna...:)

:rolleyes: Tror det är dags att utöka SH:s vokabulär. En del cheyer gillar att rida, och en del cheyer gillar att :rida, och en del cheyer gillar både ock! :lol :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Man kan nog göra allt man vill,fast man har barn.Beror väl på hur lat man är..:va
En del föräldrar kuskar land o rike runt med småttingar,en del är mest hemma..Huvudsaken man gör som man vill...

Att vara gravid var inget jag iallafall tyckte var pest.Ett val och en gåva att få bära sitt barn. Skulle inte vilja vara utan det...Så glad att vara kvinna och fått möjligheten..

Det kan man då alls inte. Jag hade ju garanterat få ge upp allt mitt tävlande under graviditeten och ett bra tag framåt efter födseln, och jag kan ju garantera att mitt skinnställ inte går på över en gravidmage eller att jag för den delen får plats med nyss nämnda mage över tanken på hojen.

Utöver det gillar jag ju faktiskt inte alls barn. Ju mer jag träffar mina vänners barn ju mindre tycker jag om barn, och ju mer inser jag att det där verkligen inte är något för mig.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...