Singeltråden

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Det kan man då alls inte. Jag hade ju garanterat få ge upp allt mitt tävlande under graviditeten och ett bra tag framåt efter födseln, och jag kan ju garantera att mitt skinnställ inte går på över en gravidmage eller att jag för den delen får plats med nyss nämnda mage över tanken på hojen.

Utöver det gillar jag ju faktiskt inte alls barn. Ju mer jag träffar mina vänners barn ju mindre tycker jag om barn, och ju mer inser jag att det där verkligen inte är något för mig.

Då har du inte träffat Minimeken.
Förvisso inte mini längre;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nä du var inte med på den tiden:)

Nä ärligt talat så respekterar jag din inställning till barn och tänker inte trycka en massa i ansiktet på dig.
Det enda jag ska säga är att jag vill inte vara utan mina 3 döttrar.

Alla tycker vi olika som sagt. Jag respekterar att alla inte vill skaffa häst, och ifrågasätter det inte ens. Ändå ska folk alltid ifrågasätta mig när jag säger att jag inte vill ha barn, och ALLTID kommer det ett "Åh, du kommer ångra dig när du blir äldre", och jag är SÅ trött på att höra det. Varken i hästvärlden eller hundvärlden avlar man på exakt vilket exemplar som helst, det är bara bland människor och bondkatter det är okej att försöka sig bortom kontroll... Alla är inte lämpliga avelsobjekt, och hade folk haft det i åtanke hade vi haft så mycket mindre wt i vår värld...

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Det kan man då alls inte. Jag hade ju garanterat få ge upp allt mitt tävlande under graviditeten och ett bra tag framåt efter födseln, och jag kan ju garantera att mitt skinnställ inte går på över en gravidmage eller att jag för den delen får plats med nyss nämnda mage över tanken på hojen.

Utöver det gillar jag ju faktiskt inte alls barn. Ju mer jag träffar mina vänners barn ju mindre tycker jag om barn, och ju mer inser jag att det där verkligen inte är något för mig.

Allt man vill sa jag..Förmodar att du INTE skulle vilja utsätta ditt barn i magen för fara!Men nu väljer du ju att tävla istället så fine with me!

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Man blir lite hoppfullare när man läser den här tråden, det verkar ju trots allt finnas tjejer/kvinnor (vid vilken ålder slutar kvinnor att vara tjejer?:confused:) som inte vill ha barn. Jag har alltid trott att tjejer/kvinnor som inte vill ha barn är som enhörningar eller intelligenta norrmän.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Som jag skrev tidigare så tycker jag att ingen har med det att göra vad man väljer..att skaffa barn eller inte ...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Som jag skrev tidigare så tycker jag att ingen har med det att göra vad man väljer..att skaffa barn eller inte ...

Ens partner kanske vill ha med det att göra? :va
Dumt att försöka från början om den enes största önskan är att skaffa barn, och det är den andres största mardröm.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Alla tycker vi olika som sagt. Jag respekterar att alla inte vill skaffa häst, och ifrågasätter det inte ens. Ändå ska folk alltid ifrågasätta mig när jag säger att jag inte vill ha barn, och ALLTID kommer det ett "Åh, du kommer ångra dig när du blir äldre", och jag är SÅ trött på att höra det. Varken i hästvärlden eller hundvärlden avlar man på exakt vilket exemplar som helst, det är bara bland människor och bondkatter det är okej att försöka sig bortom kontroll... Alla är inte lämpliga avelsobjekt, och hade folk haft det i åtanke hade vi haft så mycket mindre wt i vår värld...

Pekade inte finger åt dig:)
Hoppas jag att du förstod:)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Dumt att försöka från början om den enes största önskan är att skaffa barn, och det är den andres största mardröm.

Ja, då blir det naturligtvis torskfilé med hela relationen. Men brukar inte den frågan komma upp ganska tidigt tycker jag mig märka. Om man har, eller vill ha barn. :va

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja, då blir det naturligtvis torskfilé med hela relationen. Men brukar inte den frågan komma upp ganska tidigt tycker jag mig märka. Om man har, eller vill ha barn. :va

Jo, och det var ju just det jag menade när jag citerade zuzz, när hon menade på att ingen annan behöver bry sig om ifall man vill ha barn eller ej.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600

Ja men vill man inte ha barn så är det ju ärligast att tala om det från början..Och tvärtom.Men det var inte i den bemärkelsen jag dryftade ämnet..Jag menar naturligtvis ingen utomstående har med det att göra...det trodde jag att alla fattade ,men tydligen inte...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja men vill man inte ha barn så är det ju ärligast att tala om det från början..Och tvärtom.Men det var inte i den bemärkelsen jag dryftade ämnet..Jag menar naturligtvis ingen utomstående har med det att göra...det trodde jag att alla fattade ,men tydligen inte...

Det är ju tyvärr det som är grejen.. Alla utomstående bryr sig, och det på tok för mycket.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Ja väldigt dumt att försöka ens om bägges önskan går käpprätt åt andra hållet..

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag säger som swusch, "är vi klar med det här nu?"

Det börjar bli dags att visa tuttarna igen.

Vems tur är det?

Jag har en bunt bilder på Jente jag kan lägga upp om ingen annan känner sig manad...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...