Tjita1
Guest
Då var man ledig i 4 dagar.
3 för mig, men det är inte illa det heller. Igår vid den här tiden klev jag ur sängen. Idag har jag hunnit skriva en tenta och titta på två avsnitt av en TV-serie..
Då var man ledig i 4 dagar.
Ta av..? Går det?!
pippiT gammal dansk
Nae jag är svensk!
Efter starkt ingefära-te mår min hals mycket bättre. Nu kanske jag till och med kan äta något.
Strepsils är rätt bra, Zyx sägs vara ännu bättre, men dom har jag inte provat (dyrt!) så det kan jag inte uttala mig om. Te med honung i funkar rätt bra också, fast inte så långvarigt.Jag är sjuk, det är synd om mig. Halsen gör jeTeont, näsan droppar o det känns som hjärnan följer med ut. Jag tycker jeTesynd om mig själv. Coldy hjälpte lite men jag vill ha nåt som totalt domnar av halsen. Jag vill äta men får inte ner nåt till o med svårt att dricka yoghurt. Jaja tur att man har bra chefer som lät mig vara ledig eftersom jag vägrade sjukskriva mig.
Så nu har jag gnällt färdigt.
Strepsils är rätt bra, Zyx sägs vara ännu bättre, men dom har jag inte provat (dyrt!) så det kan jag inte uttala mig om. Te med honung i funkar rätt bra också, fast inte så långvarigt.
Te?! Det är ju helg, ta en whisky.
Strepsils är rätt bra, Zyx sägs vara ännu bättre, men dom har jag inte provat (dyrt!) så det kan jag inte uttala mig om. Te med honung i funkar rätt bra också, fast inte så långvarigt.
Ta av..? Går det?!
Sockerbullar ska ätas ikväll
m.i.l.f
Jag tror jag ska skicka en faktura till sockerbullsfabriken för min marknadsföring här inne.
Dafgård rättare sagt, därifrån köper ICA sina munkar.
Syftar på vem..?
nepp! de sitter limmade sen födseln!
Sockerbullar ska ätas ikväll
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|