Tjita1
Guest
Nån som känner för att ägna sig åt lite välgörenhet och skänka mig en besiktigad vinterbil, helst med vinterdäck på?
"Aktuellt saldo: 168,47"
"Aktuellt saldo: 168,47"
Obs, det var ett skämt, hence the smiley! Jag fick ta del av ett grovt rasistiskt uttalande av en medlem på forumet via PM tack vare det här, så det behöver tydligen tydliggöras..
Sagda medlem vart visst avstängd när jag anmälde det, och det med rätta, att skriva ett dylikt meddelande till någon man inte känner är att gå över gränsen. Undrar hur han hade känt sig om jag hade varit sagda "blatte eller neger", och kanske blivit polisanmäld..
Träffade både Kärringen och Semper Idem ute på hojturen idag.
Men PippiT såg man inte röken av såklart.. svikare.
Själv har jag städat idag, jag. ( )
Haha, ja men hon hade väl knappast varit ett sånt bojsänke som jag...Träffade både Kärringen och Semper Idem ute på hojturen idag.
Jepp, kul, kul!Kom just hem efter en dag på hojen. Riktigt skönt hojväder idag. Det var kul att träffa Peter1980 och Kärringen IRL och även alla andra SH folk som var med på turen.
Det har jag funderat på länge, men det slutar alltid med att jag prioriterar något annat.
Här hemma lever vi med delad respekt för varandras territorium. Jag håller mig på min plats och de sköter sin gängbildning på sina områden under låga möbler och annat.Gör ja ofta... dammråttor brukar liksom skapa gäng förr elr senare o är då lättare att får bukt med än när de kör den där dammkorngrejen...
Här hemma lever vi med delad respekt för varandras territorium. Jag håller mig på min plats och de sköter sin gängbildning på sina områden under låga möbler och annat.
Men till slut blir gängen så stora att de börjar ta sig ton, och råkar man då gå för fort förbi soffan så glider de fram och nafsar efter fötterna på en likt sådana där små ilskna handväskshundar.
Då får de smaka dammsugare. (likt små ilskna handväskshundar)
"Tjall på snöret" brukar vi ägare av lite större hundar kalla dom för. Och med lite större menar jag i det här fallet mopsar, har man en schäfer eller typ en sån där herre-jösses-varghybrid vet jag inte vad man kallar dom för. "Lunch" kanske.
Träffade både Kärringen och Semper Idem ute på hojturen idag.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|