Semper idem
Gudomlig sporthojare
Jamen jaha då... Singeltrådenbordet vi SH-festen: vem ska med?
1. Kärringen
1. Kärringen
2. A_NN_A
3. Semper Idem
1. Kärringen
Min hjärna är helt tom. Jag ska snart åka till jobbet. Det känns inte direkt spännande, men det kommer att kännas bra imorgon. Hoppas jag..
"Tjall på snöret" brukar vi ägare av lite större hundar kalla dom för. Och med lite större menar jag i det här fallet mopsar, har man en schäfer eller typ en sån där herre-jösses-varghybrid vet jag inte vad man kallar dom för. "Lunch" kanske.
Du har ju inget bättre för dig ändå! ^_^
1. Kärringen
Sant. Idag e inge vidare hojväder och städa är hur tråkigt som helst. Bättre sitta här och äta karameller ^_^
Min hjärna är helt tom.
Klart jag inte gör. Det är ju tomt
Jag hade kunnat tänka mig att vara med på festen, men det är några grejer som hindrar:
1. Jag dricker inte.
2. Jag tycker inte om onyktra människor.
3. Jag är 60 mil därifrån vid tillfället, fullt upptagen med att lära mig sköta ett värmeverk.
1. Kärringen
Jag hade kunnat tänka mig att vara med på festen, men det är några grejer som hindrar:
1. Jag dricker inte.
2. Jag tycker inte om onyktra människor.
3. Jag är 60 mil därifrån vid tillfället, fullt upptagen med att lära mig sköta ett värmeverk.
Jamen jaha då... Singeltrådenbordet vid SH-festen: vem ska med?
När måste man bestämma sig? Jag kan nog tyvärr redan på förhand säga att jag inte har råd att komma Så känns det inte just idag iallafall.
1. Kärringen
2. A_NN_A
3. Semper Idem
4. Bikerman75
5. 47nahoj
6. Rockmorsan
7. Ulvhamne
8. Enduro-bruden
Jag har bokat bord till 19.00 för 20 personer så nu får ni fylla på, åtta styckna hittills!
Öh i namnet Karoline tydligen... Nåja det stämmer nästan iaf...
Inträde, bokningskostnad, bordskostnad, hur funkar det med allt sånt? Jag kan tyvärr omöjligt säga om jag är ledig eller ej så långt fram med tanke på att jag i princip kan bli utkallad lite när som helst och inte har ett särskilt fast schema... men är jag ledig vill jag gärna haka på, bara så att jag inte "binder upp mig" på något som jag kanske eventuellt missar om något skiter sig liksom...
Inträde, bokningskostnad, bordskostnad, hur funkar det med allt sånt? Jag kan tyvärr omöjligt säga om jag är ledig eller ej så långt fram med tanke på att jag i princip kan bli utkallad lite när som helst och inte har ett särskilt fast schema... men är jag ledig vill jag gärna haka på, " bara inte A_NN_A binder upp mig" på något sätt som gör att jag eventuellt missar något
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari