Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
"Tjall på snöret" brukar vi ägare av lite större hundar kalla dom för. :) Och med lite större menar jag i det här fallet mopsar, har man en schäfer eller typ en sån där herre-jösses-varghybrid vet jag inte vad man kallar dom för. "Lunch" kanske. ;)

Nä, då kallar man dem ouppfostrade små kräk. Och tanterna som håller i flexikopplet på full längd kallas idioter. ;)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Sant. Idag e inge vidare hojväder och städa är hur tråkigt som helst. Bättre sitta här och äta karameller ^_^

Du har ju inget bättre för dig ändå! ^_^

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Någon som vet hur många vi hade bokat för förra året? Får vi ihop 20 pers tro? Tänkte att det kunde va bra o prelboka redan nu så vi får ett "bra" bord som Pippi V uttryckte sig.

PS Peter1980 nu slipper du inte undan den här gången, det var du som sa att jag skulle ta tag i det o nu har jag gjort det, vill se ditt namn på listan under dagen! :7peta::tuttar

Tjita1

Guest
Jag hade kunnat tänka mig att vara med på festen, men det är några grejer som hindrar:

1. Jag dricker inte.
2. Jag tycker inte om onyktra människor.
3. Jag är 60 mil därifrån vid tillfället, fullt upptagen med att lära mig sköta ett värmeverk.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nr 2 och nr 3 köper jag, men nr 1 är inget hinder för att vara med på en fest.
Det är inte helt osannolikt att jag inte dricker. Man får ta situationen för vad den är :D

Jag hade kunnat tänka mig att vara med på festen, men det är några grejer som hindrar:

1. Jag dricker inte.
3. Jag är 60 mil därifrån vid tillfället, fullt upptagen med att lära mig sköta ett värmeverk.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

1. Jag dricker inte.

Nr 1 har aldrig hindrat mig från att gå på fest.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jamen jaha då... Singeltrådenbordet vid SH-festen: vem ska med?

1. Kärringen
2. A_NN_A
3. Semper Idem
4. Bikerman75
5. 47nahoj
6. Rockmorsan
7. Ulvhamne
8. Enduro-bruden

Jag har bokat bord till 19.00 för 20 personer så nu får ni fylla på, åtta styckna hittills!

Öh i namnet Karoline tydligen... Nåja det stämmer nästan iaf... :3freak

Last edited:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
När måste man bestämma sig? Jag kan nog tyvärr redan på förhand säga att jag inte har råd att komma :( Så känns det inte just idag iallafall.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
När måste man bestämma sig? Jag kan nog tyvärr redan på förhand säga att jag inte har råd att komma :( Så känns det inte just idag iallafall.

Så länge vi inte har fyllt alla 20 platser så är det ju lugnt! Vill väldigt gärna ha med dig tror jag allihopa håller med om! :kär

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
1. Kärringen
2. A_NN_A
3. Semper Idem
4. Bikerman75
5. 47nahoj
6. Rockmorsan
7. Ulvhamne
8. Enduro-bruden

Jag har bokat bord till 19.00 för 20 personer så nu får ni fylla på, åtta styckna hittills!

Öh i namnet Karoline tydligen... Nåja det stämmer nästan iaf... :3freak

Inträde, bokningskostnad, bordskostnad, hur funkar det med allt sånt? Jag kan tyvärr omöjligt säga om jag är ledig eller ej så långt fram med tanke på att jag i princip kan bli utkallad lite när som helst och inte har ett särskilt fast schema... men är jag ledig vill jag gärna haka på, bara så att jag inte "binder upp mig" på något som jag kanske eventuellt missar om något skiter sig liksom... :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Inträde, bokningskostnad, bordskostnad, hur funkar det med allt sånt? Jag kan tyvärr omöjligt säga om jag är ledig eller ej så långt fram med tanke på att jag i princip kan bli utkallad lite när som helst och inte har ett särskilt fast schema... men är jag ledig vill jag gärna haka på, bara så att jag inte "binder upp mig" på något som jag kanske eventuellt missar om något skiter sig liksom... :)

Hej lilla Busken! :hej
Bokat har jag gjort, det är kostnadsfritt. För övrigt har du all info på FB (se länk nedan). Säger samma till dig som till Plåtis: så länge det inte är fullt 20 bokade så kan ni ju hänga på in i det sista. Plus att om det inte är fullt på Allstars så får jag väl ringa o be dem lägga till några platser. Men det kan jag ju inte garantera. :)

https://www.facebook.com/events/712707425422725/?ref_dashboard_filter=calendar

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Inträde, bokningskostnad, bordskostnad, hur funkar det med allt sånt? Jag kan tyvärr omöjligt säga om jag är ledig eller ej så långt fram med tanke på att jag i princip kan bli utkallad lite när som helst och inte har ett särskilt fast schema... men är jag ledig vill jag gärna haka på, " bara inte A_NN_A binder upp mig" på något sätt som gör att jag eventuellt missar något :)

Bra Där:tummenupp

Bordskostnad är svårt att uttala sig om, då man inte vet vilket material borden är gjorda av. Mycket dyrare med marmor än MDF:D

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping