Slowroller
Skrämmer små barn
Visst är han vis den unga?
Säger som jag brukar, du har inte sett mig naken..Lite hull är aldrig fel på en sund och glad tös
Äsch... gör jag ju inte.Hon är en sån trög tjej som inte fattar hur bra hon ser ut serru...
Ja, jo.. jag ser väl rätt ok ut i ansiktet på nåt sätt, sådär... men det är resterande delar av mig som inte är så okej.. Usch.Ja sorgligt att så många inte är nöjd med sitt eget utseende........ herreguud sträck på er!!
Och du talar av egen erfarenhet?..Ha ha, efter alla verbala utsvävningar här, utan sprit skulle träffen bli en avslagen historia där trådens deltagare skrapat skamset med foten och stirrat stint ut genom fönstret.
Ungefär som första dagen på jobbet efter personalfesten där du inför en chockad avdelning först slet duken av finbordet och sedan med djurisk inlevelse satte på revisorns fru på samma bord efter några groggar för mycket.
Visst är han vis den unga?
Säger som jag brukar, du har inte sett mig naken..
Ja, jo.. jag ser väl rätt ok ut i ansiktet på nåt sätt, sådär... men det är resterande delar av mig som inte är så okej.. Usch.
Du har två armar, två ben och en fungerande hjärna. Så jag skulle tvärtom vilja säga att din kropp är helt ok.
Och du talar av egen erfarenhet?..
Han har inte heller sett mig naken.. eller bakifrån på en hoj för den delen..
Får bli Red Bull då, ring min sekreterare så bokar vi in en tid.
men vadå sekreterare, du ska ju inte vara så uppbokad så att man måste vänta..
Hoppas du inte missförstod mig nu, att jag jagar förlorad ungdom. Det gör jag inte, tycker det är VÄLDIGT skönt att bli lite äldre men bara för det behöver man ju inte släppa greppet o fluffa upp sig till Michelinstorlek.. Det är inte hälsosamt. Jag går inte på gym, har man egen häst finns det inte tid till det. Visst tränar jag i den bemärkelsen att jag snörar på mig mina löpardojor o intervalltränar men det hinns inte med i önskad utsräckning just pga hästen.. Däremot är jag noga med min kost, ätardag en gång i veckan o bla bla bla ..Well, mitt ex hade en hel del hull när jag träffade henne. No probs, en jättetrevlig tjej som jag hade mycket kul ihop med. Under resans gång blev hon mer och mer fixerad vid sitt utseende. När vi (jag) bröt upp hade hon kropp som en Rottweiler, superfit. Problemet var att vi aldrig hade kul mer och inget gemensamt. Hon tränade nämligen alltid.
Jag vet vad jag väljer, alla dagar i veckan. Träning för hälsa, fine. Men att vara över 30 och jaga fåfänga/förlorad ungdom på bekostnad av att leva i nuet är ju bara patetiskt.
Jag lever på det..Du har två armar, två ben och en fungerande hjärna. Så jag skulle tvärtom vilja säga att din kropp är helt ok.
Du har nog läderfetisch...Jag har ju visst det sett dig bakifrån på hoj! Så det så... dock inte i skinnställ. Och vi vet ju alla att skinnställ höjer porrighetsfaktorn (eller så har jag läderfetisch). Och du är het så diskutionen nerlagd
Hoppas du inte missförstod mig nu, att jag jagar förlorad ungdom. Det gör jag inte, tycker det är VÄLDIGT skönt att bli lite äldre men bara för det behöver man ju inte släppa greppet o fluffa upp sig till Michelinstorlek.. Det är inte hälsosamt. Jag går inte på gym, har man egen häst finns det inte tid till det. Visst tränar jag i den bemärkelsen att jag snörar på mig mina löpardojor o intervalltränar men det hinns inte med i önskad utsräckning just pga hästen.. Däremot är jag noga med min kost, ätardag en gång i veckan o bla bla bla ..
Är inte nöjd med min figur trots att jag gått ner mer än 15 kg. Punkt.
Hmm, "Om man bäddar får man :ligga" eller hur vare?
(jag städar & har tråkigt)
Visst tränar jag i den bemärkelsen att jag snörar på mig mina löpardojor o intervalltränar men det hinns inte med i önskad utsräckning just pga hästen..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |