Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Ja sorgligt att så många inte är nöjd med sitt eget utseende........:confused: herreguud sträck på er!!
Ja, jo.. jag ser väl rätt ok ut i ansiktet på nåt sätt, sådär... men det är resterande delar av mig som inte är så okej.. Usch. :gråta

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Ha ha, efter alla verbala utsvävningar här, utan sprit skulle träffen bli en avslagen historia där trådens deltagare skrapat skamset med foten och stirrat stint ut genom fönstret.

Ungefär som första dagen på jobbet efter personalfesten där du inför en chockad avdelning först slet duken av finbordet och sedan med djurisk inlevelse satte på revisorns fru på samma bord efter några groggar för mycket. :crash
Och du talar av egen erfarenhet?..

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Säger som jag brukar, du har inte sett mig naken.. :zpy

Well, mitt ex hade en hel del hull när jag träffade henne. No probs, en jättetrevlig tjej som jag hade mycket kul ihop med. Under resans gång blev hon mer och mer fixerad vid sitt utseende. När vi (jag) bröt upp hade hon kropp som en Rottweiler, superfit. Problemet var att vi aldrig hade kul mer och inget gemensamt. Hon tränade nämligen alltid.

Jag vet vad jag väljer, alla dagar i veckan. Träning för hälsa, fine. Men att vara över 30 och jaga fåfänga/förlorad ungdom på bekostnad av att leva i nuet är ju bara patetiskt. :3freak

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ja, jo.. jag ser väl rätt ok ut i ansiktet på nåt sätt, sådär... men det är resterande delar av mig som inte är så okej.. Usch. :gråta

Du har två armar, två ben och en fungerande hjärna. Så jag skulle tvärtom vilja säga att din kropp är helt ok. :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Och du talar av egen erfarenhet?..

Det gör jag faktiskt!! :) När jag hade mitt första jobb i slutet på 80-talet så hade jag en chef som var sjukt insmickrande mot den kvinnliga delen av personalen. Det bar sig inte bättre än att han på en firmafest (som jag inte var på) inför hela personalen, i festvärdens dubbelsäng smackade på en gift dam i personalen. Naturligtvis var han gift själv också :hihi

Jag var som sagt inte på festen, men väl på jobbet Måndagen därpå. Jag undrade varför alla var så konstiga och varför chefen aldrig lämnade sitt kontor. :rodnar

Stämningen i lokalen var så tjock att man kunnat klippa i den med sax. :lol

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Han har inte heller sett mig naken.. eller bakifrån på en hoj för den delen..

Jag har ju visst det sett dig bakifrån på hoj! Så det så... dock inte i skinnställ. Och vi vet ju alla att skinnställ höjer porrighetsfaktorn (eller så har jag läderfetisch). Och du är het så diskutionen nerlagd :huvet

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Well, mitt ex hade en hel del hull när jag träffade henne. No probs, en jättetrevlig tjej som jag hade mycket kul ihop med. Under resans gång blev hon mer och mer fixerad vid sitt utseende. När vi (jag) bröt upp hade hon kropp som en Rottweiler, superfit. Problemet var att vi aldrig hade kul mer och inget gemensamt. Hon tränade nämligen alltid.

Jag vet vad jag väljer, alla dagar i veckan. Träning för hälsa, fine. Men att vara över 30 och jaga fåfänga/förlorad ungdom på bekostnad av att leva i nuet är ju bara patetiskt. :3freak
Hoppas du inte missförstod mig nu, att jag jagar förlorad ungdom. Det gör jag inte, tycker det är VÄLDIGT skönt att bli lite äldre men bara för det behöver man ju inte släppa greppet o fluffa upp sig till Michelinstorlek.. Det är inte hälsosamt. Jag går inte på gym, har man egen häst finns det inte tid till det. Visst tränar jag i den bemärkelsen att jag snörar på mig mina löpardojor o intervalltränar men det hinns inte med i önskad utsräckning just pga hästen.. Däremot är jag noga med min kost, ätardag en gång i veckan o bla bla bla ..
Är inte nöjd med min figur trots att jag gått ner mer än 15 kg. Punkt.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Jag har ju visst det sett dig bakifrån på hoj! Så det så... dock inte i skinnställ. Och vi vet ju alla att skinnställ höjer porrighetsfaktorn (eller så har jag läderfetisch). Och du är het så diskutionen nerlagd :huvet
Du har nog läderfetisch...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du ska vara jävligt stolt över att ha gått ner så mycket i vikt. 15 kg är sjukt mycket! Du har en kvinnlig kropp och det är så det ska vara. Vi tjejer har något genetiskt fel, nästan alla brudar är missnöjda med sina kroppar. Antingen är de för tjocka eller för smala, el har för små bröst eller för stora armar osv osv. Idioti! Love me like I am or fuck off! ;)

O en viktminskning ska bara vara för din skull!! Endast för att DU ska må bättre! :krama

Hoppas du inte missförstod mig nu, att jag jagar förlorad ungdom. Det gör jag inte, tycker det är VÄLDIGT skönt att bli lite äldre men bara för det behöver man ju inte släppa greppet o fluffa upp sig till Michelinstorlek.. Det är inte hälsosamt. Jag går inte på gym, har man egen häst finns det inte tid till det. Visst tränar jag i den bemärkelsen att jag snörar på mig mina löpardojor o intervalltränar men det hinns inte med i önskad utsräckning just pga hästen.. Däremot är jag noga med min kost, ätardag en gång i veckan o bla bla bla ..
Är inte nöjd med min figur trots att jag gått ner mer än 15 kg. Punkt.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hmm, "Om man bäddar får man :ligga" eller hur vare? :va

(jag städar & har tråkigt)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...