SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har du bäddat då?
Japp! Eller ja, behjälpligt, jag är ju inte tjejj heller!
Nu får vi helt enkelt se om teorin håller.
Har du bäddat då?
Japp! Eller ja, behjälpligt, jag är ju inte tjejj heller!
Nu får vi helt enkelt se om teorin håller.
O en viktminskning ska bara vara för din skull!! Endast för att DU ska må bättre!
E färjan på väg in?
Hoppas du inte missförstod mig nu, att jag jagar förlorad ungdom. Det gör jag inte, tycker det är VÄLDIGT skönt att bli lite äldre men bara för det behöver man ju inte släppa greppet o fluffa upp sig till Michelinstorlek.. Det är inte hälsosamt. Jag går inte på gym, har man egen häst finns det inte tid till det. Visst tränar jag i den bemärkelsen att jag snörar på mig mina löpardojor o intervalltränar men det hinns inte med i önskad utsräckning just pga hästen.. Däremot är jag noga med min kost, ätardag en gång i veckan o bla bla bla ..
Är inte nöjd med min figur trots att jag gått ner mer än 15 kg. Punkt.
Att man har en sekreterare ger ett mer seriöst intryck såklart! Det betyder dock inte att affärerna blomstrar, kan ju knappt ge bort mina tjänster pro bono.
Hmm har nog ca 15 singel tjejer i vänkretsen..kanske dags att de din sekreterares nr runt lite
Hmm har nog ca 15 singel tjejer i vänkretsen..kanske dags att de din sekreterares nr runt lite
Du får helt enkelt kuta brevid hästen.
Nä, lägg du din tid på pållen och tänk på vad du äter och spring en runda då och då så lovar jag dig att du har ett bra mycket trevligare liv än att offra allt för att försöka få den perfekta kroppen.
Men pojkar.... Har någon av er en aning om hur ansträngande det är att rida? Efter ett ridpass så är det av med alla svettiga kläder och in i duschen som gäller. Tjejen tränar ju jämt och ständigt.
Jävlars då. Ge dem mitt istället, med 15st har jag ju att göra ett tag sen.
Det nämnde du aldrig, jag kanske skiter i middag med alla andra imorrn då o så bokar du in er 16 på mitt kontor vid ~17.30.
Så tar vi en dusch tillsammans
du bor lite för långt bort skillnad mot storfot
Du får helt enkelt kuta brevid hästen.
Du, det är betydligt jobbigare att rida än man kan tro!
Du, det är betydligt jobbigare att rida än man kan tro!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |