Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Hoppas du inte missförstod mig nu, att jag jagar förlorad ungdom. Det gör jag inte, tycker det är VÄLDIGT skönt att bli lite äldre men bara för det behöver man ju inte släppa greppet o fluffa upp sig till Michelinstorlek.. Det är inte hälsosamt. Jag går inte på gym, har man egen häst finns det inte tid till det. Visst tränar jag i den bemärkelsen att jag snörar på mig mina löpardojor o intervalltränar men det hinns inte med i önskad utsräckning just pga hästen.. Däremot är jag noga med min kost, ätardag en gång i veckan o bla bla bla ..
Är inte nöjd med min figur trots att jag gått ner mer än 15 kg. Punkt.

Nä, ditt fall kan jag inte säga någonting om, men väl mitt ex. Det måste helt enkelt ha varit någon form av ålderskris som drabbade henne, tyvärr.

I ditt fall kan jag däremot säga att du gjort så gott du kunnat och nått ett ypperligt resultat UTAN att försaka det du verkligen vill göra, nämligen rida och ha egen häst. Du är kanske inte nöjd, men ur hälsosynpunkt har du gjort ett språng framåt och det utan att bli fanatisk.

Vem är (handen på hjärtat) alltid 100% nöjd med sin uppenbarelse? Men tänk efter, hur många företag lever inte dagligen på att tala om för oss alla att vi inte ens borde visa oss ute utan att först ha använt deras produkter. :brinnerup

En massa Kalle-Anka ideal planteras helt ur ekonomisk vinning i samhället och vi alla rusar runt som får, bräkandes och försöker följa någon slags pseudonorm. Allt från kläder/mode, kroppsideal, elektronik, fordon säljs numera i villfarelsen att de ska göra dig till en vinnare och väcka allas beundran, du blir någon, halleluja!!! :rolleyes:

Och vi är ändå vuxna människor här. Hur kul kan det då vara att vara ung och osäker i dag och tvingas köpa tusen prylar bara för att passa in i kompisgruppen. :confused:

Nä, lägg du din tid på pållen och tänk på vad du äter och spring en runda då och då så lovar jag dig att du har ett bra mycket trevligare liv än att offra allt för att försöka få den perfekta kroppen. :tummenupp

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Att man har en sekreterare ger ett mer seriöst intryck såklart! Det betyder dock inte att affärerna blomstrar, kan ju knappt ge bort mina tjänster pro bono. :(

Hmm har nog ca 15 singel tjejer i vänkretsen..kanske dags att de din sekreterares nr runt lite :p

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hmm har nog ca 15 singel tjejer i vänkretsen..kanske dags att de din sekreterares nr runt lite :p

Det nämnde du aldrig, jag kanske skiter i middag med alla andra imorrn då o så bokar du in er 16 på mitt kontor vid ~17.30.
Så tar vi en dusch tillsammans :brynad

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Du får helt enkelt kuta brevid hästen. :tummenupp

Nä, lägg du din tid på pållen och tänk på vad du äter och spring en runda då och då så lovar jag dig att du har ett bra mycket trevligare liv än att offra allt för att försöka få den perfekta kroppen. :tummenupp

Men pojkar.... ;) Har någon av er en aning om hur ansträngande det är att rida? :va Efter ett ridpass så är det av med alla svettiga kläder och in i duschen som gäller. Tjejen tränar ju jämt och ständigt.:tummenupp

tkdrille

Guest
Men pojkar.... ;) Har någon av er en aning om hur ansträngande det är att rida? :va Efter ett ridpass så är det av med alla svettiga kläder och in i duschen som gäller. Tjejen tränar ju jämt och ständigt.:tummenupp

Mitt ex red en himla massa. Nu är hon som en köttbulle :banana

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Va i hlve?? Varför är alla fester nere i Skåne när det tydligen är i Estocolmo alla damer finns?

Själv kom jag precis hem från bröllop där det fan inte fanns en endaste liten brudtärna att stöta på.

Nåja det var ju en trevlig kväll ändå men lite mer hade man ju förväntat sej av det första svenska bröllopet jag varit på.

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Flickvänner (gäller även pojkvänner, gissar jag) som ständigt behöver bekräftelse/uppmärksamhet* är ju inget att ha utan självständiga partners som är trygga i sig själva ska det vara, och det tror jag de flesta håller med om. Med det sagt, vilka varningstecken finns det för att se ifall en potentiell flickvän är en bekräftelsesökare, så man kan undvika dessa damer i möjligaste mån?

*(ja, alla vill väl ha någon form av bekräftelse emellanåt, givetvis, men jag pratar alltså om de som ständigt behöver det)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...