Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Du ska vara jävligt stolt över att ha gått ner så mycket i vikt. 15 kg är sjukt mycket! Du har en kvinnlig kropp och det är så det ska vara. Vi tjejer har något genetiskt fel, nästan alla brudar är missnöjda med sina kroppar. Antingen är de för tjocka eller för smala, el har för små bröst eller för stora armar osv osv. Idioti! Love me like I am or fuck off! ;)

O en viktminskning ska bara vara för din skull!! Endast för att DU ska må bättre! :krama
Återigen, just love you.. :krama

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Du får helt enkelt kuta brevid hästen. :tummenupp
Det gör jag faktiskt.. Vi tar rejäla promenader några gånger i veckan. Bra för henne att vila ryggen men smörja lederna o bra för mig att kuta efter henne i det brutala tempo tanten (hon är 20 år) håller.. Pust.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Nä, ditt fall kan jag inte säga någonting om, men väl mitt ex. Det måste helt enkelt ha varit någon form av ålderskris som drabbade henne, tyvärr.

I ditt fall kan jag däremot säga att du gjort så gott du kunnat och nått ett ypperligt resultat UTAN att försaka det du verkligen vill göra, nämligen rida och ha egen häst. Du är kanske inte nöjd, men ur hälsosynpunkt har du gjort ett språng framåt och det utan att bli fanatisk.

Vem är (handen på hjärtat) alltid 100% nöjd med sin uppenbarelse? Men tänk efter, hur många företag lever inte dagligen på att tala om för oss alla att vi inte ens borde visa oss ute utan att först ha använt deras produkter. :brinnerup

En massa Kalle-Anka ideal planteras helt ur ekonomisk vinning i samhället och vi alla rusar runt som får, bräkandes och försöker följa någon slags pseudonorm. Allt från kläder/mode, kroppsideal, elektronik, fordon säljs numera i villfarelsen att de ska göra dig till en vinnare och väcka allas beundran, du blir någon, halleluja!!! :rolleyes:

Och vi är ändå vuxna människor här. Hur kul kan det då vara att vara ung och osäker i dag och tvingas köpa tusen prylar bara för att passa in i kompisgruppen. :confused:

Nä, lägg du din tid på pållen och tänk på vad du äter och spring en runda då och då så lovar jag dig att du har ett bra mycket trevligare liv än att offra allt för att försöka få den perfekta kroppen. :tummenupp
Tack, tack, tack... :rodnar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Sådärja, upp med de där rosiga kinderna nu och sluta tro att du inte duger;) Man ska aldrig nedvärdera sig själv, tror man att man misslyckas (eller är misslyckad) så kommer man göra det. Sträck på dig istället! Du duger finfint ska du veta;)

Har visserligen bara sett dig en gång, men rent utseendemässigt var det då rakt inget fel på dig. En kvinnlig kropp med fina linjer, ett vackert leende och ett glatt humör, och bara där har vi ett vinnarrecept:) Man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker, vill du försöka bättra på din kropp för din egen skull så go ahead. Men att försöka gå ner i vikt för att passa någon annans ideal är aldrig sunt. Du är fin som du är!:krama

Last edited:

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Jafifan! Langa nummer i PM! Jag kör erbjudande just nu, första 247 gångerna gratis. :crash

Hehe ;)
Men allvarligt så tänkte jag försöka dra ihop så många singel tjejer som det går och sätta oss någonstans....så får de killar som vågar komma :tungan

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Och ändå är inte min PM-box fylld med nummer än? :confused:

Är det någon som är +175 cm och redhead så prioritera henne. :hej

Vet en som är rödtott...men längden tror jag inte stämmer...
Funderar själv på att färga håret rätt men vet inte...beslutångest...:gnissla

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Gäller det killar oxå? Är ni lite mer eldiga av er?Rödhåriga menar jag:tungan

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Äsch, om motståndaren i sängen inte är eldig av sig är det ju ens eget fel. Man har helt enkelt inte gjort jobbet att få igång dem ordentligt. :7peta

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...