Singeltråden

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Men nu du gröntroll har du fel..behöver inte alls vara allt ju!

Tkdrille??? Vars ska jag hämta dig??:4skrika

tkdrille

Guest
haha där fick du slöis. Och du detta är inte den första du skrämmer. Kriss är livrädd för dig.

Jag finns ju i skåne där vi alla andra finns :D Så får du litta lammkött

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Det är ju inte säkert...beror ju på det! Men nu ska jag lägga mig iallafall...får väl se om du drömmer mardrömmar i natt då........:kär:tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hmmm, för visst är det fuktande där nere för brudarna när en kille kommer på ett redigt ställ!?

Är det så?

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Har inte hängt med i den ursprungliga disskutionen,men ja det är sexigt med ställ.....sexigt med hoj öht..men bäst är ju en sporthoj då :kär

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Har inte hängt med i den ursprungliga disskutionen,men ja det är sexigt med ställ.....sexigt med hoj öht..men bäst är ju en sporthoj då :kär

Lite ovanligt faktiskt. Inte det att killar i tjejers ögon är supersexiga i skinnställ (tills de tar av sig det), utan att du är tjej OCH tycker sporthoj är sexigt. 99,9827% av tjejer jag pratat med tycker glidare är sexigt. Men det beror nog mest på att de inte kan något om hojar egentligen, utan av någon anledning tycker de ser fina ut.

Kolla gärna runt bland dina väninnor och se ifall den statistiskt säkerställda beräkningen fortfarande håller. Be dem gärna också att motivera varför glidarhojar skulle vara bäst, snyggast och vackrast. :tummenupp Jag har nämligen aldrig fått något annat svar än att de är just fina. :3freak

PS: Någon enstaka glidarmodell kan vara snygg, men kan nog räkna dem med hjälp av ena handens tumme och pekfinger.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Palle jo så är det,mina polare gillar custom..jag är den enda som gillar sport......När jag var yngre så gillade jag det med ,men sen hände ngt......fullkomligt såld på sport......:)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Glidare har en tendens att vara för mycket, det finns ett par modeller jag gillar men annars är det bara plörk.
Sporthojar ser väl rätt lika ut, men där är det istället vad som händer när man sitter på dem som spelar roll, och ärligt talat, vad hoj anbelangar är det ju själva sittandet på som är det man är ute efter...
Sedan finns ju en del riktigt snygga sporthojar med...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...