tkdrille
Guest
Alltså den bilden ljuger ju. Var med en rödhårig och hon var ju helkass. Så hoppas resten kan prestera bättre.
Alltså den bilden ljuger ju. Var med en rödhårig och hon var ju helkass. Så hoppas resten kan prestera bättre.
Ingen regel utan undantag heter det ju.
Det var det. Hade varit skumt om det var samma historia.Jo de har du rätt i. Den bäste jag haft hittills var blond med megatuttar. Men de var en annan historia.
Det var det. Hade varit skumt om det var samma historia.
Hade du tyckt det ?. Både rödhårig och blondin samtidigt. Det du
Och kass och bra samtidigt?
Väger upp sig lite. Den som är för bra dras ned av den kasse så slipper man bli för på. Eller något liknande. Får ta och testa de nån dag.
Väger upp sig lite. Den som är för bra dras ned av den kasse så slipper man bli för på. Eller något liknande. Får ta och testa de nån dag.
NÄÄ Swish..de kan va riktigt snygga,me lite rött skäggstubb
Jo de har du rätt i. Den bäste jag haft hittills var blond med megatuttar. Men de var en annan historia.
Förstör inte det här för mig! Jag har ju inte ens fått prova en rödtopp än!
Inte så konstigt att du tycker en tjej är kass om dina preferenser är en blond man med megatuttar...:
...sen det här med att ha lite rött i shampoflaskan. Det blir ingen racer för att man sätter R-klibbor på en cb 400.
Haha va. Hur liten är du ?
Häh? Jag syftade på rödhåriga tjejer, vad syftade du på?
Nä jag menade på livserfarenhet. Vad trodde du att jag mena på haha.
Redheads är sällsynta, har inte lyckats lura hem en än.
Ah de kommer =). Lyckas få bättre än mig bara. För annars lär du bli så sjukt besviken.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |