Singeltråden

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Palle jo så är det,mina polare gillar custom..jag är den enda som gillar sport......När jag var yngre så gillade jag det med ,men sen hände ngt......fullkomligt såld på sport......:)

Alltså, på ett sätt kan jag lite förstå tjusningen med att glida runt i lugnt tempo, men det kan man ju göra med en sporthoj också. En liten stund i alla fall.

Så vet du varför de gillar glidarhojar? De som gillar dem, kör de själva hoj?

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Sådärja, upp med de där rosiga kinderna nu och sluta tro att du inte duger;) Man ska aldrig nedvärdera sig själv, tror man att man misslyckas (eller är misslyckad) så kommer man göra det. Sträck på dig istället! Du duger finfint ska du veta;)

Har visserligen bara sett dig en gång, men rent utseendemässigt var det då rakt inget fel på dig. En kvinnlig kropp med fina linjer, ett vackert leende och ett glatt humör, och bara där har vi ett vinnarrecept:) Man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker, vill du försöka bättra på din kropp för din egen skull så go ahead. Men att försöka gå ner i vikt för att passa någon annans ideal är aldrig sunt. Du är fin som du är!:krama
Tack lilla gullunge... :krama Jag gör faktiskt det för min skull. Om sen andra gillar det är det en bonus.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Alltså, på ett sätt kan jag lite förstå tjusningen med att glida runt i lugnt tempo, men det kan man ju göra med en sporthoj också. En liten stund i alla fall.

Så vet du varför de gillar glidarhojar? De som gillar dem, kör de själva hoj?
Ja nu tänker jag på mina "civila" vänner,inte de i klubben;) Ja en hon har haft hoj,några stycken.Men tycker inte om sport. En annan har aldrig haft men vill ha,hon verkar bara tycka det är ballt med muller,och visa upp sig. Den känslan får jag då iallafall....

tkdrille

Guest
Ska vi ändå tala om cyklar så den skönaste och bästa jag kört är pappas Harley. Absolut rätt gaffel med. Sporthoj är roligt men mest obekvämt. Men de som vinner är min trek 30 växlar och den gör mig smal :arsele

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ja nu tänker jag på mina "civila" vänner,inte de i klubben;) Ja en hon har haft hoj,några stycken.Men tycker inte om sport. En annan har aldrig haft men vill ha,hon verkar bara tycka det är ballt med muller,och visa upp sig. Den känslan får jag då iallafall....

Då kan hon ju köpa en Ducce istället, som faktiskt dessutom går att köra. :D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag vet inte... Jag har haft kul med gashoj och offroad, men på något sätt känns en cruiser mer rätt för mig. Tex när jag hade horneten så blev det ju ett jävla gasande varenda gång man var ute för att det gick. Man skulle köra slang och accelerera som en dåre. Hur man än försökte så slutade det med att man gasade.

Numera är det soft att glida fram i 80 blås och höra twinnen dunka. Känna dofterna av sommarlandskapet och kolla på prylar längs vägen.
Man kanske börjar bli gammal, men det skiter jag i, jag trivs och det är slut med de eviga böterna. (Hoppas jag) :lol
Tillräckligt pulver för säkra omkörningar, det är allt jag behlöver :) Dock har jag strippat bort den mesta dyngan från hojen och fransar är verboten.

http://s731.photobucket.com/albums/ww319/ziip59/Knarren/

Hger_sida.jpg

Last edited:

vongen

Villkor : stödhjul
Gick med
17 Nov 2008
Hoj
Yamaha MT-01 -05, Suzuki Bandit N600 -99 SÅLD
Man kan ju också välja egenskaper från bägge världar
Jag föll för en slö motor från customvärlden och ett ful plastdesign från spothojs segmentet.

20110414166.jpg

Men jag är nöjd endå :)

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen

Håller med Zuzz...sjukt sexigt med skinnställ men det är ju för fantasin kan flöda på hur personen ser ut under skinnstället...sen när han tar av sig hjälmen så är han visst inte lika snygg :gnissla
Så knullbar med hjälmen på :yoparty:tungan
Och självklart ska de var sporthoj....glidar kan jag köpa en vespa istället och åka på..typ lika roligt:3freak

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Håller med Zuzz...sjukt sexigt med skinnställ men det är ju för fantasin kan flöda på hur personen ser ut under skinnstället...sen när han tar av sig hjälmen så är han visst inte lika snygg :gnissla
Så knullat med hjälmen på :yoparty:tungan
Och självklart ska de var sporthoj....glidar kan jag köpa en vespa istället och åka på..typ lika roligt:3freak

Asså, jag håller på o ska lägga skinnstället på hyllan.
Ska skaffa sånt här.

img21024.jpg

Blir det mindre ligga då alltså? :huvet

(Fast det kan väl knappast bli mindre än nu....) :glömdet

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Så knullat med hjälmen på :yoparty:tungan

Alltså Faktiskt skulle de funka nästan bättre om personen behöll hela utrustningen på :tungan

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nejnejnej och åter igen nej...behåll ditt skinnställ ;)
Ögongodis! :tungan

Min hjärna tog rast där en snabbis...

Knullbar med hjälmen på ska de stå...och mörkvisir...annars kan man lika väl vara utan...

Hepp, o här trodde man att det var insidan som räknades...

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Precis som för alla andra, åt helvete.

Fast vi gör det med flit. ;)

Ja fan du ställer ju fan inte upp ju!!!:hihi

Och ricken vi måste kolla när du kan komma ner...storfot skulle ju ha alla rödtottar...restän ska du ha va :p

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...