Härligt! Ska ni ses igen?
Nähä, god morgon på er!
You're stirred.
Nähä, god morgon på er!
Nähä, god morgon på er!
Skrev ju innan om mitt dåvarande nyvunna ointresse för det motsatta könet som singel. Nu när detta faktum börjat gå över inser jag att en tämligen markant kräsenhet visat sitt fula ansikte. Hmm, är det erfarenhet som gör sig gällande? Bekvämligheten som slagit rot? Kanske bara naturligt att gå från ointresse till ett smalt scope?
Nu under ett drygt halvår-ett år har jag levt mitt liv utan inflytande och insett iom det att jag levt till viss del annorlunda när delaktigheten med en annan person uteblivit. Detta har fått mig o fundera i kring en eventuell framtida tänkt relation (vilken just nu är fiktiv om ni tillåter mig använda en adekvat vokabulär) som partnerligen då har vissa begränsningar. Egoismen frodas alltså.. Är det normalt?
För att bidraga med lite etnografisk input så är det ont av människor med honkön som föredrar 30+ människor av hankön som gillar ett lösaktigt leverne med nöjen i form av skog, mat, dryck, motor, hårdrock 24/7 (black, döds o thrashmetal) katter, shabby shabby inredning och detta inramat av bonnförnuft och hobbyfilosofi.
Fan va bra, en redig "Bullen" frågeställning och krampaktig förlaga till kontaktannons i samma svep liksom.
Och för att uppnå högre mening med inlägget: Gott nytt år alla singlar och osinglar!
Må lycka, välgång och omåttlig kärlek stå er bi.
Nu när detta faktum börjat gå över inser jag att en tämligen markant kräsenhet visat sitt fula ansikte. Hmm, är det erfarenhet som gör sig gällande? Bekvämligheten som slagit rot? Kanske bara naturligt att gå från ointresse till ett smalt scope?
I min värld är inget omöjligt, ibland bara högst osannolikt.
Nä, försöker ha ett öppet sinne o tror nog att detta o mina preferenser med inympade erfarenheter kommer leda mig rätt vad det lider. Att sitta i ett hus i skogen har dock sina begränsningar, dock så trivs jag jävligt bra med detta, särskilt som GBG är inom räckhåll på 45 min med körkortet i behåll. Handlar om att vistas på platser där likasinnade finner sitt uppehåll helt enkelt. Sedan skall man bara hooka upp också, men det är tamejfan ingen enkel/en annan historia.
Bara bra att vara kräsen så att du inte hoppar in i nåt som aldrig kommer funka pg a att du ignorerade något stort hinder.
Jag vill ju t ex vid enstaka tillfällen ta en liten powernap när jag kommer hem från jobbet. Så skulle jag träffa någon sån där som tycker att man måste "hitta på" saker så fort man är ledig, så skulle det givetvis inte funka.
Därför väljer jag bort såna.
Nu när detta faktum börjat gå över inser jag att en tämligen markant kräsenhet visat sitt fula ansikte. Hmm, är det erfarenhet som gör sig gällande? Bekvämligheten som slagit rot? Kanske bara naturligt att gå från ointresse till ett smalt scope?
Inte ens att han är en besserwisser. ;D
Jag tror att det är viktigt att man inte försöker bestämma över varandra och absolut inte försöka göra om varandra. Jag har gjort misstag tidigare och lärt mig av misstagen och tar nu med mig det för att inte göra om det. Man måste acceptera varandra som man är om det ska funka i längden.
Jag tror att det är viktigt att man inte försöker bestämma över varandra
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |